32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

פורום חברי ליכוד לשמירה על רוב יהודי התכנס לראשונה

פורום זה מהווה חלק מהפעילות השוטפת של צעירי הליכוד,אשר מחברים לפעילותם גם חברי ליכוד ותיקים יותר.

ביום שני השבוע התקיים בקומה ה-14 במצודת זאב מפגש פורום חברי ליכוד לשמירה על רוב יהודי.

פורום זה מהווה חלק מהפעילות השוטפת של צעירי הליכוד,אשר מחברים לפעילותם גם חברי ליכוד ותיקים יותר.

את הערב ניהל והנחה עומרי אקוניס,ממייסדי הפורום וכ-50 חברות וחברי ליכוד לקחו חלק בערב המוצלח.

בפתיחת הערב נשאו דברים עו"ד עדי ברוך,ממייסדי הפורום ועו"ד אילן ציאון שנמנה גם הוא על היוזמים,הם הסבירו את מטרות הפורום ואת פעילותם בזירה המשפטית בנושא שמירה על רוב יהודי במדינת ישראל,הם סקרו את הופעותיהם בבג"צ בפסקי דין שונים אשר להם משמעות דרמטית בנושא למענו הוקם הפורום.

בנוסף נשאו דברים ד"ר גבי אביטל,יו"ר חוג הפרופסורים אשר הסביר על מחקרו בנושא דמוגרפיה בהווה ובעתיד במדינת ישראל וכן שלמה מסלאווי,חבר מועצת העיר ת"א מטעם הליכוד וממובילי המאבק בבעיית המסתננים בדרום ת"א אשר סקר את הבעיה שנוצרה בדרומה של העיר בשנים האחרונות ואת הבעיות היומיומיות איתן נאלצים להתמודד תושבי דרום ת"א.

המשך הערב התקיים במתכונת "שולחן עגול" ובו ניתנו לנוכחים הרבים מספר דקות בכדי להביע את דעתם בנושא הפורום ולהציע הצעות ופתרונות בנושא זה.

שני הנושאים המרכזיים אותם הציפו חברי הפורום היו מענה לבעיית המסתננים והחשיבות הדמוגרפית בשטחי יהודה ושומרון.

מטרת הפורום הינה לייצר ניירות עמדה והצעות לטיפול בבעיות בנושא רוב יהודי ולהעבירם לנבחרי הליכוד,השרים והח"כים,על מנת שיקדמו נושאים אלה בממשלה ובכנסת.

כחלק מפעילות הפורום סוכם על סיור באיזור דרום ת"א בשיתוף עם ועד הפעולה של דרום ת"א,על מנת לחוות ולעמוד מקרוב על בעיית המסתננים בעיר ת"א בפרט וברחבי מדינת ישראל בכלל.

 

המפגש הוכתר כהצלחה ומפגשים נוספים צפויים בקרוב,הן בנושא השמירה על רוב יהודי והן בנושאים אחרים בהם עוסקים הפורומים השונים אשר הוקמו לאחרונה על ידי צעירי הליכוד.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

רשימת המועמדים בסניף אור עקיבא

אריק זיו ויזר

ז'בוטינסקי ונשים

אריק זיו ויזר

אלקין יוזם חוק נגד החרם על תוצרת יו"ש

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף אשדוד

אריק זיו ויזר

ראש עירייית נס ציונה, יוסי שבו, מתמודד על תפקיד יו"ר מרכז הליכוד

אלי חזן

האם, הבן ורוח הדמוקרטיה בליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן