19 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

פורום גליל גולן בליכוד

חבר מועצת עיריית צפת ויו”ר סיעת הליכוד שוקי אוחנה וראש עיריית קריית שמונה לשעבר סמי מלול פועלים למען קידום הגליל והגולן: כנס הקמת “פורום הליכוד גליל והגולן” התקיים השבוע בראש פינה.

בכנס יסוד חברים רחב הוכרז באופן רשמי על הקמתו של פורום לקידום הגליל והגולן. יוזמי הרעיון ומי שעומדים בראש הפרויקט הינם חבר מועצת העיר צפת שוקי אוחנה וראש עיריית קריית שמונה לשעבר סמי מלול.
השניים חברו יחדיו במהלך החודשים האחרונים, במטרה משותפת למצוא דרך מקורית ואפקטיבית לקדם הגליל והגולן. השבוע כאמור השניים,כנסו באופן רשמי את חברי הפורום מתנועת הליכוד מכל אזור הצפון שהינם חברים ופעילים מרכזיים בתנועת הליכוד; מצפת מקרית שמונה, חצור, כרמיאל, רמה”ג, מבואות חרמון, גליל עליון,מרום הגליל וחברים מהמגזר הלא יהודי מהגליל.
עיקרי הרעיון שעומד מאחורי הפורום המדובר, לדאוג לקידום האזור הנמצא בפריפריה, העלאה לסדר נושאים הקשורים לגליל והגולן וחיזוק הקשר מול הממשלה. ראוי לציין כי כלל התפקידים בפורום הם תפקידים התנדבותיים.
חברי הפורום שהצטרפו למען מטרת על, של קידום האזור בו הם מתגוררים כולם חברי תנועת הליכוד המזדהים עם עקרונותיה ופעולותיה.
חברי הפורום שותפים לקבוצה המתאגדת לחיזוקו של הגליל והגולן והליכוד בצפון
כנס הייסוד התקיים כאמור, בראש פינה והוגדרו הנקודות המרכזיות שעל פיהם יפעל ויתנהל הפורום, תחת שותפות שתתחלק למספר אזורים כדי לקדם את הפעילות והתמיכה בגליל והגולן בכל דרך קיימת ושל תנועת הליכוד.
כמו כן סוכם כי, הנהלת הפורום תגבש תוכנית עבודה שנתית שתתחלק לאזורים השונים שבהם יפעלו חברי הפורום, נהלי העבודה והמפגשים יהיו מסודרים ומתואמים עם כלל חברי הפורום באופן קבוע.
חברי הפורום והעומדים מאחורי הקמתו הדגישו את יכולתו האמיתית של הפורום לקידומו של הגליל והגולן במיוחד בימים אלו, שמפלגת השלטון והעומד בראשה הם מתנועת הליכוד.
בכנס הועלתה החשיבות של חיזוק ראש הממשלה בנימין נתניהו וממשלת ישראל והקשיים בהם היא ניצבת הן מהיבט הביטחוני מדיני והן מההיבט הכלכלי.
בשיחה עם מיסד הפורום חבר מועצת עיריית צפת וראש סיעת הליכוד שוקי אוחנה נמסר: “אני שמח שהרעיון תופס תאוצה והפורום מתרחב, אין לי ספק כי בדרך זו נצליח לקדם את פיתוחו וקידומו של הגליל והגולן בשיתוף פעולה מלא עם נציגי ממשלה ותנועת הליכוד שכבר קידמו בברכה את הקמת הפורום”.
המשך הפעילות והרחבת הצטרפותם של חברים נוספים, שייקחו חלק בתהליך שיביא למפנה באזור הגליל והגולן יחזק את האזור ויקדמו זו השאיפה שעומדת מאחורי פורום הליכוד של הגליל והגולן.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בוגי הפתיע את יוני אטיאס

אריק זיו ויזר

ביקור של 55 פעילי ליכוד מרעננה והסביבה בחול המועד בירושלים

אלי חזן

דנון,: “ציפי לבני מוזמנת לחזור לקורס מדריכי בית”ר ולהיזכר בערכים “נאמנות לדרך” ו-“זכותינו על ארץ ישראל””

אריק זיו ויזר

חנוכה בסימן של ייהוד הגליל

אריק זיו ויזר

שרי הליכוד :לשחרר את האסירים היהודיים

אריק זיו ויזר

להציל את החמאס עכשיו !

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן