18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

פוליטיקאית שאינה מושלמת, טאק

ליכודניק מביא את המאמר האחרון של טל שניידר מ"הפלוג". חווית קריאה על הסדרה הדנית "בורגן". אם אתם בעניין של בית הקלפים כדאי לכם לקרוא את זה 

 

אזהרה: חלק מן הכתוב בפוסט חושף במעט את עלילת העונה השניה של הסדרה בורגן. אם אתם מתכננים צפייה רצופה ללא ידע מקדים, עצרו כאן ואל תמשיכו לקרוא.

בדקות האחרונות של הפרק ה-20 בסדרה הדנית בורגן ('הממשלה') עולה לדיון השאלה – האם נשים יכולות? רק אחרי כ 20 שעות של צפייה (רובן עשיתי ברצף) של הסתגלות מוחלטת לבריגיט נייבורג כקשוחה אך גם רכה, החלטית ולעיתים מתלבטת, בעלת מטבחון פוליטי משומן בלשכתה ומקרר ריק מאוכל בביתה הפרטי וכפוליטיקאית אמביוזצית שמסוגלת לשכוח מקיומם של ילדיה – עולה השאלה האם אמא לנערה מתבגרת הסובלת מהתקפי חרדה עד כדי אשפוז פסיכיאטרי מסוגלת להמשיך לנהל את המדינה.

נייבורג יוצאת ל"נבצרות" כדי להתמודד עם בעיותיה הנפשיות של בתה המתבגרת ובאחד הרגעים בבית, מול הטלוויזיה היא שומעת את המתחרה הפוליטי הרציני ביותר שלה, ראש הממשלה לשעבר לארס הסלבו אומר בראיון אחד על אחד לרשת טלוויזיה: “אנחנו צריכים נשים בפוליטיקה. חלק מן הקולגות המצוינות ביותר שלי הן נשים" (תודה באמת – ט.ש.) הוא ממשיך: “חלקן עושות מאמצים, אפילו יותר מגברים, לשלב בין חיי המשפחה לעבודה. יש משרות שלא מאפשרות זאת… נייבורג היא אדם טוב, במיוחד כשרואים איך היא מטפלת בילדתה. אבל העם הדני לא הולך לקלפיות כדי לבחור באדם עם האופי הטוב ביותר."

להמשך המאמר מעיתון "הארץ" לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

"מימון השמאל הקיצוני פוגע בישראל וגם באירופה"

אלי חזן

צה"ל חזק בארצות הברית

אלי חזן

לוחם החמוש בעט

אלי חזן

צל"ש מאהב"ה לח"כ חיים כץ

אלי חזן

שינוי בשביל השינוי/ מיכאל מירו

אריק זיו ויזר

חבטות או לא להיות? שטייניץ נגד כחלון, כחלון נגד שטייניץ

אלי חזן
דילוג לתוכן