26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
ד"ר יצחק בן גד

עם רודנים אכזריים אין מנהלים מו"מ

ההשוואה בין היטלר לאחמדיניג'אד היא בלתי נמנעת

בדברים שפורסמו לאחרונה בתקשורת הזכיר השר אביגדור ליברמן את הסכם מינכן המביש של 1938 אשר הפקיר את צ'כוסלובקיה בידי היטלר.  ראש ממשלת בריטניה של אותם הימים צ'מברלין (המכונה "האיש עם המטריה") היה האיש שחתם על ההסכם עם היטלר ונכנע לדרישותיו בפגישה ביניהם.

 

בשובו מגרמניה הודיע צ'מברלין בצורה חגיגית שהצליח להשיג שלום באירופה להרבה שנים.  מספר חודשים לאחר מכן ב1.9.1939 פרצה מלחמת העולם השניה שיזם אדולף היטלר.

 

ווינסטון צ'רצ'יל שהפך בינתיים לראש הממשלה גינה את הכניעה לדרישות של היטלר, גער בצ'מברלין ואמר לו בערך ככה:

"When you met Hitler you had to choose between war and disgrace.  You chose disgrace and then you got both disgrace and war."

"כאשר נפגשת עם היטלר היית צריך לבחור בין מלחמה לביןבזיון.  בחרת בבזיון וקבלת שניהם בזיון ומלחמה".

 

צ'רצ'יל הסביר שעם דקטטור כמו היטלר אסור להגיע להסכם זה.  בהיטלר היה צריך להילחם ולהביס אותו.

 

אם היטלר היה נעלם מהזירה ב1938 קרוב לוודאי לא היתה פורצת מלחמת העולם השניה והיינו מצילים את חייהם של 60 מליון קרבנות ובתוכם ששה מליון יהודים.  העולם היה מונע את ההרס הנורא באירופה.  הנזק הגיע למאות מליארדי דולרים.  אדם אחד, מטורף, אדולף היטלר, גרם לאסון נורא ואיום כזה.

 

היום יש לנו את אחמדיניז'אד של איראן.  הוא המטורף התורן.  מדינות העולם מתיחסות אליו בעדינות ובדפלומטיה ומטילות עליו סנקציות בלי שיניים שאינן מרתיעות אותו.  מדינות העולם יודעות שהאיש מסוכן מאוד.  הוא מאיים להשמיד את ישראל, מכחיש את השואה ואינו מסתיר את רצונו להשליט האסלאם השיעי בעולם בכלל ובמזה"ת בפרט.

להזכירכם להיטלר לא היה נשק גרעיני ואילו אחמדיניז'אד רוצה להשיג נשק כזה.

באמצעותו ישליט טרור על העולם בכלל ושכניו בפרט וישנה לחלוטין את המצב האסטרטגי באיזורנו.

מה עוד צריך לקרות כדי שהעולם יתעורר ולא ייתן לאסון של מלחמת העולם השניה לחזור על עצמו?  מה עוד צריך לקרות כדי שהאיש המסוכן הזה, אחמדיניז'אד, ייעצר בטרם יגרום לאסון לעמי העולם?  האם ההסטוריה חוזרת על עצמה?  ימים יגידו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הגיע הזמן לדבר ערבית לעולם הערבי

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה ראוי לברכות

אריק זיו ויזר

אובמה: ממשיך הטעויות של קודמיו

אריק זיו ויזר

"להחזיר רכושם של יוצאי ערב בכלל ויוצאי לוב בפרט"

אלי חזן

ליברמן צודק: אין להתנצל לתורכים

אריק זיו ויזר

הפגנות מעכבות שחרור גלעד שליט

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן