20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
כללי

על הספר החדש של רפי ישראלי

מתוך פוסט של יםת צדקה

הערב הייתי מוזמן לפאנל מכובד שאורגן על ידי ידידי עו"ד יאיר גבאי מירושלים. כמאתיים מוזמנים התכנסו באולם הגדול ריימן בכפר המכביה.
תחת הכותרת ולכבוד הספר החדש של רפי ישראלי "הנגלה והנסתר בערביי ישראל". בפאנל השתתפו כותב הספר רפי ישראלי, שר התחבורה והמודיעין ח"כ ישראל כץ. יו"ר הקואליציה דוד ביטן ויו"ר הוועדה לשיוויון חברתי ח"כ מיקי זוהר הפעיל מאוד בתחומו. כן כיבד את המעמד סגן יו"ר הקואליציה ח"כ אורן חזן.

בין האורחים הרבים שהגיעו ניתן היה להבחין באלי כהן מירושלים. בדניאל כץ חבר המזכירות ויו"ר חוג תדמור בליכוד, מר אופיר בוריה מזכיר חוג תדמור, גב' אתי טימור מרמת גן, מהפעילות המרכזיות של חוג הנשים בליכוד. גב' רחל בן ארי סקעאת המועמדת לראשות עירית רעננה. עו"ד אהרן מלצר יו"ר מגזר המייסדים טועוד רבים אחרים.

שר התחבורה והמודיעין ח"כ ישראל כץ נשא נאום יוצא מן הכלל שמרכזיותו היתה באמירה הראשונה בנאום "מאז קום המדינה הערבים בתוך המדינה ובעיקר אנשי בל"ד וחד"ש ניסו כל הזמן לקעקע את אופיה היהודי של המדינה" והמשיך השר "כל דבר שהוא חיובי הם מתנגדים. כמו לבנות את הארץ, לא נלחמים ואף משבחים את הטרור, תומכים במעשים נפשעים". "לא כך ואף פעם לא נהגו בנו ביהודים בחופש פולחן כמו שאנו נוהגים מאז קום המדינה בדרוזים, בצ'רקסים, בשומרונים, במוסלמים ובנוצרים למרות כל ההסתות מבחוץ". "המדינה שלנו היא אי של יציבות למרות הפיגועים ולמרות ההסתות . גם מה שנקרא האביב הערבי הופך להיות קר ואפילו קר מאוד. אצלנו יד מחזיקה בנשק ויד אחרת בונה ומפתחת את המדינה" "הדוקטורינה של בגין מנחה עד היום את כל ראשי הממשלה מהימין:לא לתת להרוג את הישות הציונית". "עם כל זאת, שיתוף הפעולה עם מצרים למרות שמדובר בשלום קר משהו, אך קיים שיתוף פעולה והבנה מלאה שצריך להילחם בחיזבאללה, בדאע"ש בחמאס ומעל כולם באירן שמעודדת את כל הגופים הללו, למרות כל המחאות של חברי הכנסת הערביים היושבים בקרבנו ועושים כל שלאל ידם לעודד מעשים נפשעים נגד מדינת ישראל" נאום מצוין לכל הדעות, עד כי הקהל הרב לא רצה שהנאום ייגמר.

מחבר הספר מר רפי ישראלי דיבר בעיקר את הטענות של הערבים כאילו הם מקופחים ומופלים לרעה כשהמציאות הפוכה לחלוטין "הם טוענים לקיפוח כשהם לא תורמים כלום למדינה ורק מנסים לחלוב אותה באותן טענות שווא של קיפוח" והוסיף "הם אף פעם לא בצידנו בכל נושא שהוא אלא בצד של האויב למרות שלדעתי הם מופלים לטובה" "הפלשתינאים יוצרים ניגודים אם להיות ישראלים כשהם צריכים ולתמוך בכל גוף מוסלמי נגד ישראל כשזה נראה להם טוב, כי הם מרגישים כחלק קטן המתחבר לגוף גדול שהם המאמינים המוסלמים" "אני חוזר ומדגיש חד משמעית שהערבים במדינת ישראל מופלים לטובה ולא ההיפך" ! הקהל ביקש שמחבר הספר ימשיך בנאומו, אך הזמן היה קצר !

נשאלו מספר שאלות שהופנו ליו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן בעיקר לגבי הבניה הן ביהודה ושומרון והן בירושלים ובכפרים הערביים. ואם לא קיימת אפליה בגישה בין יהודים לבין ערבים. תשובותיו של דוד ביטן היו מאוד משכנעות "כשני רוצה לבנות בית בכל מקום בישראל, אני משלם על הקרקע ומשלם ארנונה ומשלם עבור תשתיות ועוד ועוד ועוד. אך מה משלם ערבי כשהוא בונה בניה לא חוקית ואחר כך מתלונן שאין תשתיות ויש קיפוח? הרי אתה לא משלם כלום שתבכה על חוסר תשתיות מתאימות?" הוא גם נתן סקירה לגבי כל החוקים הקשורים לבניה והסביר שישנן תוכניות בממשלה אך זה לוקח זמן ליישם אותן וכבר פועלים בשטח. לומר שזה מספיק? לא יהיה נכון אך בשביל זה יש ממשלה והיא אמורה לקבל החלטות ולחדד החלטות אחרות.

ח"כ מיקי זוהר נשאל בעיקר על נושא הביגמיה אצל הערבים והוא השיב ארוכות והסביר שמדינת ישראל חייבת לחוקק חוקים מתאימים שימנעו את התופעות הללו שנישאים לנשים מעזה וממקומות ערביים אחרים ומסתתרים מאחרי האמירה "איחוד משפחות" כל אחד מתחתן עם שלוש או ארבע או יותר נשים וכך גם חל גידול גדול בקרב הבדואים בנגב.
לשאלה על בג"ץ והממשלה ביחס לבג"ץ ענה מיקי בפשטות ובבטחון רב כפי שתמיד מציד הוא בראיונות עמו " אנחנו הגוף המחוקק יכולים לחוקק חוקים שנראים לנו כמתאימים בד בבד עם מתן הכבוד הראוי למערכת המשפטית בארץ" כן הוסיף והדגיש את הדברים פעמיים ח"כ מיקי באומרו "המדינה הזו מאז הקמתה היתה רוב יהודי ומיעוט ערבי.גם היום זה כך וגם להבא זה ימשיך להיות כך. לכן הערבים חייבים להשלים עם העובדה הבסיסית הזו. אם ישכילו להבין זאת יהיה להם יותר קל". "מדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי שהוא הרוב והערבים הם המיעוט"

בשורה האחרונה היה ערב יוצא מן הכלל . הינחה אותו בטוב טעם עו"ד יאיר גבאי מירושלים. רק חבל שהסתיים בקול צורם של כמה כאלה שהפריעו לדיון המפרה מאוד שנערך מתוך כוונה לצלם ולעשות סלפי לעצמם שכאילו הם מתווכחים עם השר וחברי הכנסת.

כמעט ששכחתי היה גם כיבוד בשפע !!!אך הייתי מציע שבנסים כגון אלה את הכיבוד יגישו בסוף ולא בהתחלה וכך לדעתי כולם יישארו ולא ייעלמו באמצע.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מסתמן: מספר ראשי העיר מטעם הליכוד גדל לאחר הבחירות

רועי אזולאי

קיש עם הפנים לפריימריז

מערכת ליכודניק

תוצאות בחירות בסניף הליכוד בירושלים למועצת העיר בחירות 2018

אריק זיו ויזר

זה הארגון שמאיים על חייה טלי גוטליב ומשפחתה:

רועי אזולאי

המשך המלחמה הקרה בין גלנט לרה״מ נתניהו:

רועי אזולאי

צעירי הליכוד נגד אורן חזן

הרויזיוניסט
דילוג לתוכן