22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

עימות ביו מירי רגב לאושרת קוטלר

עימות טלוויזיוני בשידור חי בין מגישת החדשות אושרת קוטלר מערוץ 10 לבין ח"כ מירי רגב שהתראיינה בשידור חי

 

 

 

עימות טלוויזיוני חסר תקדים נוצר בראיון בשידור חי שערכה מגישת חדשות ערוץ 10, אושרת קוטלר לבין חברת הכנסת מירי רגב, כאשר אושרת קוטלר ביקשה לשאול את מירי רגב,כיצד היא הסיתה נגד אותם מסתננים בדרום תל אביב וכינתה אותם: "סרטן בלב האומה".

מירי רגב לא נשארה חייבת והשיבה לאושרת קוטלר: "מעולם לא כיניתי את המסתננים סרטן אלא את התופעה הקשה הזו של ישובם של מסתננים בלב ישוב בתל אביב". אושרת קוטלר הגיבה: "את כן אמרת עליהם מסתננים ותפסיקי להכחיש". מירי רגב הגיבה בכעס: "אני מתפלאה עלייך ועל השאלות שלך משום שיצחק רבין ז"ל כינה את הפלשתינים סרטן לא אמרתם כלום בשמאל אבל מכיוון שאני מירי רגב מהליכודאת מרשה לעצמך לזלזל בי בצורה מופגנת ובלתי ראויה".

 קוטלר זעמה: "את אמרת בכל מקום שהמסתננים הם סרטן אז אני לא מקבלת את ההכחשות שלך" וביקשה לסיים את הראיון. מירי רגב לא הספיקה להגיב והמסך ירד על פניה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אלקין סומך על אביטן

אריק זיו ויזר

'ליכודניק' מאחל מזל טוב ליובל אלגד וזר מיארה לרגל אירוסיהם

אריאל אילוז

יהודה גליק מתמודד במשבצת יהודה ושומרון

אריק זיו ויזר

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

צעירים ומיואשים ?

אלי חזן

התחממות ביחסי הליכוד-הונגריה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן