26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
צעירים

עובדים בחזית החוץ של הליכוד

פורום מנוף ייצג את הליכוד ואת ישראל בועידת הצעירים של מפלגת ה- CDU הגרמנית

 

פורום מנוף, חוג הצעירים הלאומי-ליברלי בליכוד, ממשיך בשיתוף הפעולה שלו עם מפלגות ימין-ליברלי בעולם ובמיוחד עם מפלגת ה- CDU הגרמנית, מפלגת השלטון הליברלית-שמרנית בהובלתה של הקאנצלרית אנגלה מרקל.

בכל שנה מקיים גוף הצעירים של המפלגה, ה- Junge Union, כנס מפלגתי אליו מגיעים פעילים מרכזיים, חברי פרלמנט ושרים מכל רחבי גרמניה וגם השנה, כמו בשנים קודמות, השתתפו שני נציגים מפורום "מנוף" בכנס וזכו לשוחח עם מזכ"ל מפלגת השלטון הגרמנית פיטר טאובר ועם הקאנצלרית מרקל.

"פורום מנוף הוקם על מנת לתת קול לזרם הליברלי בתוך הפוליטיקה הימנית. לכן אנו רואים את אנגלה מרקל ואת מפלגתה, המובילים מדיניות שמרנית וליברלית ועומדים בחוד החנית של המאבק באנטישמיות באירופה, כבעלי ברית אסטרטגיים וערכיים", מוסר מייסד הפורום ברק הרשקוביץ.

מזה שלוש שנים מקיימים חברי פורום מנוף ומפלגת ה- CDU, בסיוע הקרן המזוהה עם המפלגה קרן קונראד אדנאואר, פעילות עניפה. במסגרת שיתוף פעולה זה נערכים סמינרים משותפים בנושאי כלכלה חופשית, מדיניות בטחון וקונפליקטים אזרחיים המשלבים שמרנות מדינית לצד חירות הפרט. בנוסף, מקיימים חברי הפורום קשרי משלחות עניפים ומוציאים נציגים לייצג את מדיניות ישראל מזווית ימנית ליברלית בגרמניה ומארחים פעילים מקבילים וחברי פרלמנט בישראל.

"השנה אנו מגיעים לשיא חדש של פעילות משותפת, על רקע ציון 50 השנים ליחסים הדיפלומטיים בין גרמניה לישראל. אנו מקדמים יחד תחומים רבים בישראל ובגרמניה ומחליפים ידע, מומחיות ומחקר וכן מייצגים נאמנה את עמדת ישראל בשמירה על אינטרסים לאומיים ובטחוניים", מסר הרשקוביץ. "תנועת הליכוד ראתה מאז ומעולם ביחסים עם גרמניה תחום מורכב ולא פשוט, במיוחד לאור ההיסטוריה הקשה. אנחנו מקפידים שלא לשכוח את המורכבות הזו, לצד העבודה המשותפת לחיזוק אינטרסים וערכים משותפים".

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הליכוד שולח נציגות לועידת הצעירים של ה – AECR

עינר אביב

פייגלין: "הפתרון לבעיות החוץ של ישראל – ראש ממשלה עם כיפה"

אלי חזן

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

גרמניה, אולי אחרת?

אריק זיו ויזר

העסקים מתחממים בצעירי הליכוד

Gilad Trugbild

תא לביא בפעילות חברתית המבוססת על ערכי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן