18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סער ארדן וכחלון במג'אר

נידל בשיר, עאסי עאריידה , עפו גאנם וטובה מעוז מארחים בגליל יו"ר סיעת הליכוד גדעון סער ח"כ משה כחלון וח"כ גלעד ארדן במג'אר כנס רב משתתפים על גבעה הצופה לכנרת והרי סוריה התקיים כנס לחברים מהמגזר , דלית אל כרמל עוספיה, סג'ור, אבו סנאן, חורפש ,ירכא,(תמונות מספרות)
חנה בן זקן זאב סונזון מחיפה, ציון פיניאן אשר ייעיש שלמה וסבן מטבריה, הרצל צ'בא מ חצור הגלילית , שלמה שוקרון משמר הירדן.
דוידי הרמלין מצפת ועוד .את הערב הנחה בהצלחה ראש מועצת סג'ור מר איברהים נאעף(אבו סאמי). שמענו את רקד חיר אדין ראש מועצת חורפש שדבריו מהדהדים בראשינו גם לאחר הכנס ואת איוב קרא חבר כנסת לשעבר המתמודד לכנסת. 

טובה מעוז וגדעון סער

נכחו, קאסם שאנן , ועד כ-130 חברים המאפיין המיוחד של האורחים הוא היותם חברי ליכוד מתפקדים וקשה היה למצוא שם חברי מרכז. הבוחרים באו להקשיב לנבחרי הליכוד שלושת הצעירים העושים יום ולילה עבודה קודש בשורות האופוזיציה והתוצאות בשטח .אני קוראת להם צוות החברתי שמקומם בכנסת וכולנו תקווה שבקרוב יהיו לשרים מובילים ומחוקקים דגולים וימשיכו לייצג את עם ישראל בדרך שבה החלו. יישר כוח גדעון סער משה כחלון וגלעד ארדן- אנחנו אתכם . 

ואייך אפשר ללא המתמודדים שבאו- מיכל כפרי מירושלים משבצת הנשים, גילה גמליאל ח"כ לשעבר, רוני שטרן, קרן ברק ונציג הצעירים שחזר לפעילות מסיבית דוידי הרמלין –יישר כוח דוידי.וגם סבו סקר שגם הוא מתמודד (אני חושבת) .
הכיבוד היה בשפע פלפלים, סלטים, עלי גפן , כבבות בורקסים עוגות טבולה שתייה . ושלושה מלצרים עמדו לרשות האורחים.
אירוע קלאסי ומיוחד.
תודה לכם עאסי ונידל ולכול החברים שבאו לכבד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

שלום עכשיו לא וירוס,הם שפעת החזירים/מאת:אריאל מורלי

אריק זיו ויזר

להציל את החמאס עכשיו !

אריק זיו ויזר

הפורום הלאומי בליכוד/ בגדי המלך החדשים

אריק זיו ויזר

אריק זיו מושתל של קדימה/מאת פרץ אלי – הגיע במייל

אריק זיו ויזר

מטה הליכוד למען השוויון בנטל

אריק זיו ויזר

המייסדים הדליקו נרות חנוכה במצודת זאב

אלי חזן
דילוג לתוכן