26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

סילבן שלום משיב ל"ממשלה חשופה עם איציק הלל"

דקה תשעים. חברי הכנסת בליכוד מבקשים שוב את אמון הבוחר. איציק הלל מציב להם חמש שאלות בהם יתבקשו לשכנע אותנו למה דווקא הם, אם בכלל.

 

 

 

מהם הדברים אותם הבטחת לקדם בפריימריז הקודם ומה מהם אכן ביצעת?

הורדת יוקר המחיה והגדלת ההכנסה הפנויה, עמדו לנגד עיניי בכל התקופה בה כיהנתי כחבר כנסת וכשר בממשלות ישראל. כמי שגדל בפריפריה הגיאוגרפית והחברתית של מדינת ישראל, שמתי תמיד לנגד עיניי את הגדלת ההכנסה הפנויה של אזרחי המדינה ואת צמצום הפערים במדינת ישראל, תוך מתן הזדמנות שווה לכל אדם, ללא קשר למוצאו. הדברים אותם ביצעתי במשרדים עליהם הייתי מופקד, מעידים עשרות מונים על הצלחתי להשיג רבות מן המטרות עליהם נלחמתי בשנים האחרונות.

 

 

 

הציבור בישראל נופל תחת יוקר המחייה. איך תרמת בקדנציה זו לשינוי המצב?.

מכיוון שרוב פעולותיי בממשלה האחרונה נבעו ישירות מסדר היום החברתי כלכלי, אשר בשמו אני פועל זה שנים רבות, הצלחתי להוביל הישגים רבים בתחום זה:

ביטלתי את תאגידי המים ובכך אפשרתי הוזלה של תעריפי המים, אשר ביחד עם פעולות נוספות, הובילו להוזלה כוללת של תעריפי המים  ב25%. הוזלתי את תעריפי החשמל בכ-10%. הובלתי מהפכה והוזלה של מחירי הדיור בנגב ובגליל, אשר כללה פרויקטים רבים:  בתי אגודה- שוכר דירה המחליט לרכוש את הבית בו הוא מתגורר לא ישלם מחיר מלא, שכן שכר הדירה, אותו שילם במהלך אותן שנים, ינוכה מהמחיר. השתתפות בשכר דירה של עד 1,200 שקל בחודש, למשך תקופה של עד שנתיים לאלו העוברים להתגורר בנגב ובגליל. הסבת מבני ציבור לדיור להשכרה, בכדי להגדיל את ההיצע הקיים. דחפתי להגדיל את התחרות במשק החשמל, באמצעות ייצור פרטי ואנרגיות המתחדשות, דבר אשר יעזור להוזיל את חשבון החשמל של כולנו, אף יותר, בעתיד.

 

 

מדוע הפתק שנשים בקלפי חייב להיות עם השם שלך? במה אתה עדיף על אחרים?

אני מביא איתי מספר דברים, כאשר העיקרי שבהם הוא ניסיון, אשר מתבטא בכהונותיי כשר חוץ, שר אוצר וסגן שר הביטחון. ישבתי באינספור קבינטים ופורומים בכירים ומצומצמים ביותר, אשר הקנו לי את הניסיון הדרוש ואשר מעניקים לי את היכולת לעשות את הדברים בצורה הטובה ביותר ומתוך הפרספקטיבה הרחבה ביותר.
מעבר לכך, הצבת שמי בצמרת רשימת הליכוד תוסיף אטרקטיביות ותאפשר למספר גדול יותר של אנשים להצביע לליכוד, אשר מייצג טוב יותר את דעותיהם מבחינה מדינית, בטחונית וחברתית כלכלית.

 

היום, יותר מאי פעם, יש חשיבות להרכיב רשימה טובה, אטרקטיבית, כזו שתביא לידי ביטוי, בצורה הטובה ביותר, את מגוון הדעות, העמדות והפנים של בוחרי הליכוד ואנשי המחנה הלאומי.

 

 

 

איזה נושא אתה מתכוון לקדם במידה והציבור יבחר בך שוב?

הנושא אשר עומד לנגד עיניי הוא הורדת יוקר המחיה. כפי שעשיתי בתחומי המים והחשמל וכפי שהייתי ממשיך לעשות לו רק היה לי עוד זמן, אני מתכוון להציב את הורדת יוקר המחיה בראש מעייני ולעשות כל שאדרש, בתחום עליו אופקד, בכדי להגיע למטרה זו. בנוסף, אני אמשיך לקדם את נושא סוף השבוע הארוך, אשר יאפשר לכולנו סוף שבוע ארוך יותר, משפחתי יותר וכזה המאפשר מנוחה רבה יותר מהמצב הקיים היום.

 

 

 

ספר שלוש עובדות שלא ידענו עליך

 1. אני בוגר ארבעה תארים אקדמאיים: ראיית חשבון, כלכלה, משפטים ותואר שני במדיניות ציבורית

 2. אני דובר ארבע שפות: עברית, אנגלית, ערבית וצרפתית

 3. מיזמים רבים ובהם הרפורמה בשוק ההון, יום השואה הבינלאומי ובית הספר לרפואה בצפת הם פרויקטים, אשר אותם קידמתי במהלך     שנות כהונתי כשר. העשייה הזו, היא שממריצה אותי ואשר אותה אני מתכוון לקדם גם בקדנציה הבאה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אמש נערך הכנס הפוליטי בראשותו של ראש הממשלה

אריק זיו ויזר

טובה מעוז – הליכודניקית של הצפון – חוגגת יום הולדת

אלי חזן

נתניהו תכריע : אדלשטיין יו"ר הכנסת

דניאל נחמיה

ליכודניק משתתף בצערו של אלי דיין מלוד בשל מות אימו

אלי חזן

קרא : "הסכם עם איראן מסוכן לשלום העולם"

אלי חזן

יהודה גליק מתמודד במשבצת יהודה ושומרון

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן