26.1 C
תל אביב
16 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

סילבן קורא לנאמניו לתמוך בראש הממשלה

“ראש הממשלה נוסע לארצות הברית לא עם המנדט שלנו בלבד, אלא גם עם המנדט של עם ישראל כולו לדורותיו. והמנדט שיש לו הוא לשמור על ירושלים לנצח נצחים” כך הכריז השר סילבן שלום, המישנה לראש הממשלה, בכנס הרמת כוסית לכבוד חג הפסח.
בכנס שהפיקו אנשיו של סילבן שלום השתתפו יותר מאלף חברי ליכוד מכל רחבי הארץ, ובבימת הכבוד ישבו הרבה ראשי עיריות וראשי מועצות. בניהם גם ראשי מועצות דרוזים ומוסלמים ונוצרים, שבאו לברך את השר לפיתוח הגליל והנגב שמטפל בעניניהם.
השר שלום נשא את הנאום המרכזי בערב. מי שציפו לשמוע נאום אופוזיציוני כבעבר, הופתעו לשמוע מפי סילבן תמיכה בלתי מסויגת בראש הממשלה, ואיחולים ותיקוות וברכות לבביות להצלחתו במסעו הנוכחי לארצות הברית. השר שלום דיבר על העובדה שירושלים מאחדת כיום את כולם, והציע לדבר בינינו ועם האמריקאים על המהות הערכית של בירתנו, במקום לדבר על נושאים פרוצדוראליים של תוכניות בניה כאלה או אחרות. המישנה לראש הממשלה קרא לנשיא ארצות הברית לחזק את ירושלים באמצעות העברת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים.
סילבן שלום הכריז עוד “כאשר ההקפאה תסתיים בעוד 6 חודשים, אנחנו מחדשים מיד את הבניה בכל המקומות שהוקפאו”. דבריו אלה נועדו בעיקר לאוזני ראשי מועצות מיהודה ושומרון, שהגיעו לכנס בהרכב מלא. גם הקהל קיבל התחייבות זו בהתלהבות ובמחיאות כפיים רמות, אם כי לאחר הטכס היו כאלה שפקפקו ביכולת הממשלה לעמוד מול לחץ אמריקאי להמשיך את ההקפאה.
בכנס נשאו ברכות גם יוסי פלד, איוב קרא, ורובי ריבלין. את הערב הינחה בטוב טעם אבי נעים, ראש מועצת בית אריה. זה היה כנס מרשים מאוד באיכותו, בגודל הקהל, במיקום היוקרתי, ובכיבוד העשיר.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הסניף היחידי בליכוד שפועל – כי יש מי שמפעילה אותו

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה למען תושבי העיר

אלי חזן

סדר בלשכה אחרי החגים /מאת אריק זיו

אריק זיו ויזר

ירושלים בליכוד

אריק זיו ויזר

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

ח”כ אופיר אקוניס בישובי השומרון תומך בפיתוח השומרון.

דילוג לתוכן