32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
סטטוס בינגו

סטטוס בינגו – נתנאל איזק לאחר המלחמה בעזה

רגע לפי צוק איתן 2 – ערעורים והרהורים- 

 


1. דור הפייסבוק והאייפון- מרוב דיווחים על אבדן הדור לא שמנו לב איזה נוער נפלא גדל פה. אחד ששלשום הצבעת עליו כמועד לפורענות מסתער בתוך מנהרות חשוכות. שני בועט ברימון ומציל מחלקה שלימה. סליחה שפקפקנו ביכולת ההקרבה שלכם בשעת אמת. הלוואי ונדע להבא לא לשפוט בנעוריהם את אלו שיגנו עלינו בבגרותם.
2. יישובי עוטף עזה- הפכתם למתנחלים של קווי 48. הלב נקרע מהאימה שתלווה אתכם מהמנהרות והפצמ"רים. זאת אולי ההזדמנות שלכם להביע חרטה בפני תושבי גוש קטיף על הפקפוק במסירות הנפש שלהם. כשהם אמרו לכם ב2005 שהם סופגים במקומכם-אמרתם שהם שם בגלל הנוחות והתקציבים. לקח לתושבי כפר סבא ונתניה משיגיונות העתיד. 
3. הכיפות הסרוגות- אומרים שזה עדר ללא רועה. שהדת אצלם היא סימפטום של נוחות. מדי פעם יוצאת כתבת ביעותים אודות השתלטותם על שדירת הפיקוד הצה"לית. כמעט כל ציוני דתי חשוד כקיצוני והתאספות של חמישה דתיים ומעלה משווקת כהפגנה של פעילי ימין. מרכיבים כיום למעלה מ-50% מבה"ד 1. טרם שיגיעו הכתבות הבאות על "התקצנות" דתית בצבא- תודה שהוכחתם שבבחירה בין הסתגרות דתית לבין הבחירה בעם ישראל בחרתם בנו. 
4. פרשנים- ספורט חדש של מאות קצינים/פוליטיקאים/עיתונאים/פעילים שמדברים אלפי שעות ולא אומרים כלום. פרשנים שאתמול היו בעד והיום הם נגד ומחר זה תלוי ועדיין גוגל אחד יוכיח כמה שהם אינם מבינים ולא מתיימרים להבין. הם בסך הכל זקוקים נואשות לזמן רייטינג כדי להישאר בתודעה. השיא היה שהחלו לפרשן את החמאס בלי לעדכן אותו שהוא אמור להיות מפורשן- מה שחיבל בתוצאות הפרשנות. מבולבלים? גם אנחנו. 
5. ווטס אפ- אומרים שלשון הרע זה ממש כמו לרצוח. באו הרשתות החברתיות ושידרגו את זה לאמנות. פיגועים התרחשו ובוטלו בהינף SEND אחד, חיילים הומתו וקמו לתחייה בלחיצת כפתור- טרם הספיקו להרגיע את ההורים שכבר הודיעו לשכנים. למה? יצר מציצנות הרסני ורצון להיראות "מקושרים". כמה דבילי ככה עצוב. 
6. מלחמה ושלום- פעם שלחו חיילים כדי להכריע את הקרב-היום שולחים חיילים כדי להראות שנלחמים. אין אמצע במלחמות ומרוב מוסר איבדנו את חוש הצדק. צבא שדואג לאזרחי האויב על חשבון חייליו הוא לא מוסרי כלפי עצמו ואם מסבירים לנו כמה ניצחנו המשמעות היא שלא. אז המערכה מסתיימת לה כרגע לא לפה ולא לשם משהו בטעם חמוץ-מתוק. מה שבטוח
סומכים על צה"ל. גאווה להיות עם של צבא כזה.

לדף הפייסבוק של נתנאל לחצו כאן 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

איפרגן על הפוט'ש נגד נתניהו

אריק זיו ויזר

על צפירה וקריאת תהילים

אלי חזן

אם בנימין נתניהו ילך שמאלה גם הוא יודח!!!

אריק זיו ויזר

על פואד אחד ושרון אחר ועל סוגיות של לוויה

עינר אביב

לייקו בפייסבוק – שילוב חרדים בצה"ל

אלי חזן

סטטוס בינגו : רחלי בן ארי סקעת

אלי חזן
דילוג לתוכן