34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

סוף טוב: בליכוד מברכים את ההחלטה לפסול את זועבי

תגובות בליכוד לאור החלטת ועדת הבחירות המרכזית לפסול את ח”כ חנין זועבי מלכהן בכנסת ה-20. ראשונים לברך, השר ישראל כ”ץ וחבר הכנסת יריב לוין


 


שר התחבורה ישראל כץ, ויו”ר וועדת חוץ וביטחון של הכנסת וחבר וועדת הבחירות המרכזית לכנסת ה-20, ח”כ יריב לוין, מברכים על החלטת וועדת הבחירות המרכזית לפסול ברוב קולות את כהונתה של ח”כ חנין זועבי מהרשימה הערבית המאוחדת לכנסת ה-20. ברוב של 26 קולות נגד 8 בלבד החליטו חברי וועדת הבחירות המרכזית בראשות השופט סאלים ג’ובראן, לפסול את ח”כ חנין זועבי מכהונה נוספת בכנסת ישראל.


מי שמיהרו לברך על ההחלטה המוצדקת היו השר ישראל כץ וח”כ יריב לוין. השר ישראל כץ אמר בתום הדיון בוועדת הבחירות המרכזית : “זו החלטה נכונה ואין מוצדקת ממנה. כנסת ישראל אינה זקוקה לגיס חמישי בתוכה. גם במדינה נאורה ודמוקרטית יש קווים אדומים ברורים לפיהם חברת כנסת צריכה להיות נאמנה למדינה ולא לאויבי המדינה”


ח”כ יריב לוין, שנימק בעצמו את הסיבות לכך שח”כ זועבי תמשיך לכהן בכנסת ה-20 אמר: “אין כל סיבה שחברת כנסת חנין זועבי תהיה בין 120 חברי הכנסת שלמדינת ישראל שכולם שומרים אמונים למדינת ישראל וממשלתה. חברת כנסת כמו חנין זועבי שנקטה במספר פעולות חשוכות כדי להצדיק אתתמיכתה באויב אינה צריכה לכהן בין 120 הנבחרים. החלטת וועדת הבחירות המרכזית היא חשובה ואני תקווה שבג”צ ייאשר את ההחלטה ולא יהפוך את הקערה על פיה. החלטת וועדת הבחירות המרכזית לשלול מחברת הכנסת זועבי שלא לכהןבכנסת ה-20 צריכה להיות מיושמת כהחלטה דמוקרטית וחוקית. אני וחבריי שהצבענו בוועדת הבחירות נגד חברת הכנסת זועבי עשינו זאת מתוך מצפון מלא שאין לאפשר לחותרים נגד המדינה לשרת בה כמחוקקים. די להפקרות שבה חברי כנסת משמשים כסייעני טרור”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגן יו”ר הכנסת ח”כ כרמל שאמה פנה השבוע בשאילתה דחופה

אריק זיו ויזר

יו”ר הכנסת : שנה טובה קצת אחרת

אלי חזן

יו”ר הכנסת לחברי מועצת העיר ירושלים: השקיעו יותר במזרחה של העיר

אריק זיו ויזר

המהפכה העדתית של ח”כ נורית קורן

אריק זיו ויזר

זועבי ממשיכה להסית ולהתסיס!

אריק זיו ויזר

נתניהו במיוחד ללוין

אלי חזן
דילוג לתוכן