34.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

סגני ראשי הערים של הליכוד לנתניהו : פתרונות לדיור עכשיו

במכתב נוקב ואסרטיבי ששלח ארנון גלעדי בצירוף סגני ראשי ערים נוספים נקרא נתניהו לתת פתרונות דיור על קרקעות ציבוריות לזוגות צעירים ולצעירים

26.03.11

לכבוד:  ח”כ בנימין נתניהו

            ראש הממשלה

 

אדוני ראש הממשלה,

הנדון: פתרונות דיור על קרקעות ציבוריות לזוגות צעירים ולצעירים

לפני מספר חודשים פניתי אליך מתוקף תפקידי כיו”ר הועדה העירונית לדיור בר השגה בעיריית     תל-אביב יפו והצעתי לקדם חקיקה שתאפשר לרשיות המקומיות לפתור את מצוקת הדיור לזוגות צעירים ולצעירים בקרקעות “חומות”, קרי קרקעות בעלות ייעוד ציבורי על ידי מתן הרשאה לרשות המקומית להקצות את הקרקעות ולוועדות התכנון המקומיות לתכנן עליה. הצעה זו טומנת בחובה מענה מהיר לזוגות צעירים וצעירים רבים. מכתבי הנ”ל הועבר גם לגורמים מקצועיים בלשכתך וכן קייימתי פגישה בנושא עם שר האוצר, ד”ר יובל שטייניץ, בה הצבעתי על הצורך לחדול מהדיבורים ולעבור למעשים ביישום מיידי של התוכנית שיש בה בשורה ממשית למאות אלפי זוגות צעירים וצעירים.   

בישיבת הממשלה מחר (27.03.11), הונחה הצעת מחליטים לפתרונות דיור לקשישים מקרב העולים החדשים. מדובר בתוכנית חשובה שנותנת מענה לאוכלוסייה הזקוקה לכך אך ראוי היה לו הייתה מקודמת ביחד עם תוכנית פתרונות דיור בר השגה לזוגות צעירים וצעירים. פתרון מצוקתה של קבוצה אחת באוכלוסייה אסור כי יבוא תוך התעלמות מצרכים של קבוצה אחרת.

אין זה סוד כי מצוקת הדיור לזוגות צעירים וצעירים התעצמה בשנים האחרונות למימדים המאיימים על החוסן החברתי של מדינת ישראל. אדוני ראש הממשלה, התרעת על כך שנדרש טיפול לאומי ומיידי בדמות תוכנית “סופרטנקר של הבנייה” כהגדרתך, ועל אני תמה מדוע לא נקלחו הצרכים של זוגות הצעירים והצעירים בהצעה  זו.הצעירים מהווים את העתודה האסטרטגית של מדינת ישראל וחיזוקם תורם תרומה חשובה להעצמת יכולתה של המדינה להתמודד עם האתגרים הניצבים בפניה.

לפיכך, אנו החתומים מטה, מצפים כי מפלגת ליכוד, כמפלגת שלטון תתן פתרונות מערכתיים ותקדם במסגרת הצעת המחליטים  גם את פתרונות הדיור לזוגות הצעירים וצעירים בערים השונות ברוח התוכנית שהוצעה כבר בשלב זה.

בברכה,

ארנון גלעדי                                 דוד ביתן                                      רמי לוי                  

המשנה לראש עיריית ת”א-יפו        סגן ראש עיריית ראשון לציון           סגן ראש עיריית חיפה 

 

בנציון שרעבי                              אורן כהן                                     ראובן יוקלר

מ”מ ראש עיריית רחובות              משנה לראש עיריית כפר סבא        סגן ראש עיריית עפולה

 

העתק: שרי הליכוד

מר אייל גבאי, מנכ”ל משרד ראש הממשלה  



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“הב לנו שלוחה”

אלי חזן

רעננה : חם מאוד בקיץ בבחירות לרשויות המקומיות

אלי חזן

אורן כהן : “דיסקין נהג חוסר אחריות פעמיים”

אלי חזן

אז מה קורה בשדרות ?

אלי חזן

הרמת כוסית בסימן אוחנה ובהשתתפות כבוד של השר פלד

אריק זיו ויזר

בניגוד למתפקדי הליכוד, נתניהו תומך בפורוש/מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן