26.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
ח"כ איוב קרא סגן השר

סגן השר קרא: “כרטיסי טיסה חד כיוונים ללוב לח”כים הערבים”

בעקבות משלחת חברי הכנסת הערבים שביקרה בלוב לפני עשרה חודשים וקשרי הידידות החמים בינם לבין שליט לוב קדאפי, קורא סגן השר איוב קרא ליו”ר הכנסת ריבלין לסייע להם לחיות על פי “טבעם, לאומם, תרבותם, מורשתם ושפתם” כפי שסיכם זאת ח”כ א-סאנע כששב מהביקור.

להלן עיקרי המכתב:

 

בתקופה האחרונה אנו עדים לתהפוכות היסטוריות ברחבי מדינות העולם הערבי. האחרונה שבהן, לוב, מנסה לדכא בכוח את רצון העם לחופש מרודנות ומימוש זכויותיו. שליטה, מועמר קדאפי, יורה באזרחיו ללא רחם ומעוניין למות כשאהיד על אדמת לוב גם אם יאלץ בדרך לגבות את חיי נתיניו.
 
לפני כעשרה חודשים יצאה משלחת של חברי כנסת ערבים לביקור הרודן קדאפי. הללו הוטסו במטוסו הפרטי, זכו ליחס של ידידים ותיקים, והרעיפו שבחים ומחמאות על המנהיג הדגול.  סיכם זאת יפה ח”כ טאלב א-סאנע בנאומו במליאה לאחר שובם: “אין יותר טבעי מאשר שאנחנו הערבים נבקר בלוב שיש לנו את אותו לאום, אותה תרבות, אותה היסטוריה ואותה שפה”.
 
ברצוני לבקש ממך אדוני היו”ר, לאפשר לחברי הכנסת הערבים לחיות על פי “טבעם, לאומם, תרבותם, מורשתם ושפתם”, ולדאוג להם לכרטיסי טיסה חד כיווניים באופן דחוף אל ידידם הקרוב קדאפי, הנמצא כעת בשעת מצוקה. הם גם יוכלו לחזק אותו כפי שעשו בביקורם האחרון וגם יוכלו להישאר ולחיות את חייהם הטבעיים ולממש את משנתם וצו מצפונם.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עיתונות רודפת

אריק זיו ויזר

סגן השר איוב קרא ביקר בירדן

אלי חזן

“סגן השר קרא: “לעצור בכל מחיר את כביש חיזבאלאנד – שלומי”

אריק זיו ויזר

האם ביבי יעמוד בהבטחתו?

אריק זיו ויזר

על כל מכה – יונחתו עשר מכות

אריק זיו ויזר

סגן השר לפיתוח הנגב והגליל באליפות ישראל לרכיבת ראווה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן