18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
הכנסת

נתניהו עשה סוף לשיטת “חבר מביא חבר” של חברי הוועדה

כך אמר ח”כ דני דנון מהליכוד בראיון לגאולה אבן בערוץ 1 והביע את דעתו בעד החלטת ראש הממשלה בנושא ועדת פרס ישראל. על פסילתה של זועבי: “מקווה שבית המשפט לא יהפוך את ההחלטה”




ח”כ דני דנון התארח הערב באולפן החדשות של ערוץ 1 בהנחייתה של גאולה אבן והצדיק את מעשיו של ראש הממשלה\ בנימין נתניהו,לערוך שינויים בהרכב ועדות פרס ישראל. ח”כ דני דנון ציין שראש הממשלה הוא גם מ”מ שר החינוך, לאחר ששר החינוך לשעבר, שי פירון,עזב את תפקידו לפני כחודשיים ימים וזכותו של ראש הממשלה לקבוע מיהם חברי וועדת פרס ישראל.


גאולה אבן הקשתה על ח”כ דני דנון ושאלה אותו: “כמה זמן מיותר יש לראש הממשלה נתניהו? מתי יש לו זמן לעסוק בענייני פרס ישראל? הוא כל הזמן טרוד בנושאי הביטחון ואיראן אז תמוה שלפתע פתאום יש לו זמן מתאים להתערב בפרס ישראל. דנון השיב לה: “ראש הממשלה נתניהו קיבל לידיו את כל התיקים שהתפנו לאחר פרישת “יש עתיד” מן הממשלה ולכן הוא מקבל החלטות גם בנושאים הללו.


אני חושב שזה ראוי שראש הממשלה מתפקד כמצופה ממנו ומפסיק לאלתר את הקליקה המוזרה שהייתה סביב קבלת פרסי ישראל. ראוי שלא רק אנשי שמאל יהיו חברים בוועדות פרס ישראל ויעניקו לחבריהם,בשיטת חבר מביא חבר, את פרסי ישראל” אמר דנון.


בנושא פסילתה של ח”כ חנין זועבי מלכהן בכנסת ה-20, בהחלטה שנתקבלה היום בוועדת הבחירות המרכזית אמר ח”כ דנון שהוא חושב שזו החלטה נבונה ונכונה והוא רוצה להאמין שבית המשפט העליון יותיר את ההחלטה על כנה ולא ישנה אותה”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

“תגמרו כבר עם האנטישמיות”

אלי חזן

מהשאול ועד כאן – נאומו של יו”ר הכנסת בערב יום העצמאות

אלי חזן

אושר לקריאה שנייה ושלישית: חייל שנפצע במהלך חופשה ממושכת יוכר כנכה צה”ל

אלי חזן

דוח השדלנים:לקבוע כי חלק מאיסורי הלובי יוגדרו כפליליים

אלי חזן

ריבלין יאמר לברלוסקוני: גם בין ידידים יש חילוקי דעות

אריק זיו ויזר

20 למותו: בגין והצדק חברתי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן