40.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

נתניהו יכול לרוות נחת מהכנס באור יהודה

הפתעת הכנס באור יהודה : תמיכה בלתי מסויגת של סילבן שלום בראש הממשלה. הגבות של מספר תומכי ליכוד כבר הורמו

 

 

בכנס מאורגן בצורה יוצאת מהכלל  שלווה בהרמת כוסית לכבוד ראש השנה בחאן הדקל. השתתפו השר לפיתוח אזורי ח”כ סילבן שלום, השר יולי אדלשטיין, סגן השר ידידי איוב קרא, ח”כ יריב וח”כ זאב אלקין. כולם כאחד ציינו לטובה את מנהיגותו של של ראש הממשלה בנימין נתניהו והצהירו שהם תומכים בו ובצעדיו ללא סייג. כן הועלו מספר נושאים חברתיים, כלכליים ומדיניים, בהם הם דאגו כולם לסבר את אזני הקהל הרב שהגיע וכאלה שגם נשארו בחוץ.

האולם היה דחוס מאוד וההערכה היתה שהגיעו למעלה מאלף חברי מרכז ואורחים נוספים.

 

סגן השר קרא כהרגלו סחף את הקהל בהתלהבות בדבריו בעד ולמען מדינת ישראל ובעד חיזור הקשרים עם בולגריה. השר סילבן שלום, השר יולי אדלטיין וכן ח”כ אלקין הבהירו לקהל חד משמעית שאין להתייחס לדברי הבלע שהעיתונאים מנסים להסית את הציבור הרחב, כשאין להיסחף אחרי נסיונות אלה ורק להקשיב רב קשב למה שהממשלה מצהירה בצורה הברורה ביותר. הצטרף לדברים גם ח”כ יריב שהביא כמה דוגמאות חיות הממחישות את ההסתות הללו של העיתונאים השמאלניים.

אדלשטיין הוסיף : ״האתגרים הביטחוניים מולם עומדת מדינת ישראל אינם מדומים. אחרי השואה אני נוטה להאמין למי שאומר לי שהוא רוצה לחסל אותי. לפני 70 שנה לא היתה לנו מדינה, לא היה לנו צבא ואילו היום יש, ולא נהסס להגן על עצמנו״.
בשורה האחרונה היה ערב מוצלח ביותר



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בטירת הכרמל צומח פרי מובחר

אלי חזן

שטייניץ למייסדים: “רוצה להיות שר החוץ”

אריק זיו ויזר

ההופעה האחרונה של קדישאי

אלי חזן

” אמשיך לעשות הכל כדי להבטיח את העתיד של העם שלי ושל המדינה שלי “

אריק זיו ויזר

יו”ר הקואליציה והסיעה חוגג יום הולדת – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

ליכודניק אמיתי מצביע מחל בצפת

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן