23.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

נתניהו, בוז’י יחי ההבדל הקטן

בצרפת הפלסטינים OUT, ליברמן השותף של זועבי, אלון חסן לאן, מדינת יהודה לא מאמינה בשב”כ

יחי ההבדל הקטן

השבוע דילג בוז’י על עוד רף, הוא עלה על דוכן הנואמים וקרא לנתניהו שיודיע שהוא נגד ה”הסתה” נגד רובי. נתניהו הרים את הכפפה והודיע כי הוא מתנגד להסתה כנגד רובי.
אך נתניהו הפתיע: קרא לבוזי לעלות לבמה ולהודיע שאתה נגד ההסתה של “שוברים שתיקה” כנגד חיילי צה”ל. בוז’י היה נבוך והוא נדם.

במקביל בוז’י מקדם את דחיית הבחירות הפנימיות בעבודה, מיד נזכרתי כי כאשר סילבן שלום קרא תיגר על נתניהו, נתניהו לא דחה את הבחירות הפנימיות בליכוד, אלא הרים באומץ לב את הכפפה והודיע על הקדמת הבחירות הפנימיות, בוז’י מנגד פועל לדחיית הבחירות הפנימיות בעבודה, בקיצור לא מנהיג.

בכלל, שתיקת מפלגת העבודה אל מול הפוסט-הציונים המשתלטים על מפלגתם מביכה וחמורה.  אין לי ספק, ואני גם מכיר לא מעט, שיש רבים מתומכי העבודה שפשוט לא יכולים להיות חלק ממפלגת העבודה יותר, ליאיר לפיד ולמפלגות המרכז יש כאן הזדמנות פז אם יפעלו נכון מול הקהל הזה.

שוברים שתיקה , יש גבול, בצלם, ושאר ארגוני שמאל רדיקלי היו משחר הפוליטיקה בישראל ארגונים שהפעילים שלהם נמצאו בין מרצ לבין המפלגות הקומוניסטיות.
תנועות אלה הם הבסיס האנרכיסטי ליצירת כאוס במדינה, תנועות אלו נסמכות ומקבלות כספים ממדינות באירופה שכל המטרה שלהן להוציא את דיבת הארץ בחו”ל. 
הצביעות חוגגת כאשר צה”ל, צבא שנלחם בידיים קשורות לאחור ומבצע את מלאכתו בסטנדרטים שאין להם מקבילה  בעולם.
מנגד פעילי שמאל ישראלים רודפים אחר חיילי וקציני צה”ל, כאשר המטרה היא להרתיע אותם ממשפטים בחו”ל, אלו ארגונים, שחלק מאנשיהם התחברו למפלגת העבודה והם יוצרים את התשתית לחרם על מדינת ישראל 
רבים מאוד מהם חוסים תחת הקרן החדשה לישראל  ואפילו המנכ”לית של הקרן חברה במפלגת העבודה כמו רבים מכל מיני העמותות שנתמכות ע”י הקרן החדשה.


עמית ברק מגיב בפוסט לנועה לנדאו על שוברים שתיקה.

 

“בתקופה בה רונן שובל היה יו”ר תנועת “אם תרצו” והנהיג אותה ביחד עם ארז תדמור, גם אני מלאתי בה במשך שנים אלו תפקידי מפתח שונים, ראש אגף משאבי אנוש, דובר, ראש אגף מדיניות ותקשורת. אחי רועי ברק היה במשך תקופה כלשהי רכז סניף ואבי משה ברק תמך וביחד עם בני משפחה נוספים הגיע מדי פעם לפעילויות. (היום אני אגב מתנדב פעיל מהשורה באם תרצו(.
מה הקשר את שואלת? אז ברוח הפוסט שלך זה הקשר, תסתכלי בתמונה.

אבא שלי, אחי ואני משרתים באותו גדוד צנחנים במילואים כבר כ- 15 שנה. (אבא שלי בן 69 הלוחם הוותיק ביותר בצה”ל ומשרת בגדוד המילואים הזה מיום הקמתו). עשרות אימונים, תעסוקות מבצעיות, צווי 8, מלחמת לבנון השנייה שעשינו ביחד.

העובדה כי מבין פעילי “שוברים שתיקה” יש כאלו שהיו לוחמים לא מקנה להם כל נקודות זכות, להיפך. איתי במילואים יש מי שהיה בעורב צנחנים עם אבנר גבריהו. שאלתי עליו, היה חייל כרוב החיילים, לא מצטיין, לא מיוחד, אפילו קצת חכמולוג נאמר עליו.

רק אתמול סיימנו מילואים, בשטח, בגשם, בברד, אחד התרגילים הקשים שהיו לנו בשנים האחרונות. במהלך התרגיל ניגש אלי אחד מהחבר’ה בפלוגה ומספר לי שאיתו בצוות נוב’ 2000 בפלחה”ן צנחנים היה חייל בשם שי שגיא. בכתבה של פעילי שוברים שתיקה בשנת 2004 שהתפרסמה במעריב סיפר סיפור בו האשים את מפקד הצוות שלא נתן לו לטפל בערבי שנזקק לטיפול. אבל מה האמת? חברו לצוות נוב’ 2000 בפלחה”ן צנחנים שמשרת איתי היום בפלוגה במילואים מספר כי שי שגיא נגעל מלטפל באותו ערבי כי יצא לו קצף מהפה. מי שטיפל בו בסופו של דבר היה החובש השני של הצוות. 
אבל מה, לאחר השחרור שי שגיא הזה מצא לנכון, לא יודע בשל איזו סיבה, אולי כדי לנקות את מצפונו, אולי בשל הפרעה נפשית כלשהי להכפיש ולשקר ולהעליל על כל הצוות, על החברים שלו. שי שגיא אגב לא סיים את מסלול הלוחם בפלחה”ן צנחנים…

אז עם כל הכבוד לשירות הצבאי של גבריהו של שי שגיא ושל אחרים מארגון השתולים שוברים שתיקה, השירות הצבאי שלהם לא נותן להם כל זכות, להיפך, עצם העובדה שהם מעלילים עלילות ושקרים ובוגדים פשוטו כמשמעו קודם כל בחבריהם לצוותים, למחלקות וליחידות ואח”כ בכלל חיילי צה”ל מצביע על כך שגם בצה”ל יש שתולים.

שוברים שתיקה מכפישים, מסיתים ומשקרים, גם אם יש (ויש), פה ושם מקרים חריגים, הרי שהם נחקרים ומטופלים ובכל מקרה באופן יחסי, בהשוואה לכמות הפעילות של צה”ל בכל יום בגזרות השונות באיו”ש, בגבול עזה, בגבולות הצפון, הדרום והמזרח הרי שמדובר באפס נקודה אפס אפס אפס אחוז שאותם הופכים אנשי ארגון שוברים שתיקה כאילו מדובר בנורמה, כאילו שמדובר במקרים רבים, וזה שקר, זאת עלילת דם והסתה נגד חיילי צה”ל שאנשי שהשתולים מפיצים בעולם.

מה גם שהם מספרים לנו שהם פועלים רק לגבי איו”ש ועזה. אבל אני הייתי בכנס שלהם לפני מספר שנים במוזיאון הארץ בת”א, הם האשימו את חיילי צה”ל גם בביצוע פשעי מלחמה במלחמת לבנון השנייה. לא, לבנון זה לא עזה, גם לא איו”ש. מה הקשר בין הפעילות הפוליטית שלהם בשירות ממשלות זרות לנסיגה ישראלית מאיו”ש לבין מלחמת לבנון השנייה? שקרים תופסים לגבי כל גזרה בה פועלים חיילי צה”ל כנראה.

שוברים שתיקה הם שתולים, מעודדים את החרם על ישראל, מעודדים את האנטישמיות בעולם, כובלים את ידי חיילי צה”ל ומנסים לגרור אותם לטריבונלים בינלאומיים, מנסים לפגוע בזכותה של ישראל להגן על עצמה. רק בשבוע שעבר התפרסמה כתבה על צו מעצר נגד חייל צה”ל תה”ל שלחם ב”צוק איתן), מקרים דומים היו גם בשנים עברו. זאת התוצאה של עלילות הדם האנטישמיות שהם וארגוני שתולים אחרים הקרן החדשה לישראל מפיצים.

ועוד דבר על השרות הצבאי של “גיבורי” שוברים שתיקה. אשמח אם תוכלי את נועה לענות על השאלה? מי מהם משרת היום במילואים? כמה מאותם אנשי שוברים שתיקה שרתו או משרתים במילואים, כי עם כל הכבוד לשרות הסדיר, התרומה לא נגמרת שם, הסדיר זה רק הטירונות של המילואים.

מה שבטוח שאבנר גבריהו מפיץ העלילות כנראה שלא משרת באותה יחידת מילואים עם אביו גדי גבריהו ועם אחיו וכנראה שלא לחם איתם כתף אל כתף במלחמת לבנון השנייה (שאותנו הם מאשימים שביצענו בה פשעי מלחמה) כמונו, מי שהיו מראשי ופעילי תנועת “אם תרצו” – בונים חברה ציונית שעושים עבודה נהדרת.

ועוד מילה ל Yuval Diskin ול יצחק (בוז’י) הרצוג – Isaac Herzog לפעמים, דווקא החיילים הפשוטים, העמך רואים את הדברים שחור לבן, כמו שצריך, באופן ישיר, ערכי ומוסרי ויכולים ללמד משהו גם את הגנרלים והפוליטיקאים שנטשו את שמגבים את הארגון שמפיץ הסתה נגד חיילי צה”ל ונראה כי הם נטשו את החפ”שים.


ליברמן מסיט דרך זועבי

 

השבוע ליברמן הופיע עם שלט קטן נגד חנין זועבי.  קצת מוזר לראות את גנב המנדטים שבא בשם הימין וחבר לשמאל בניסיונות להפיל את הממשלה עם התמונה הזאת.  רבים חשבו כי ליברמן מונע רק מאגו ומערכת אישית עם נתניהו, אך כאשר חבר לשלי יחימוביץ בנושא מתווה הגז ברור כי לליברמן אין אידיאולוגיה ואין דרך, יש רק נתיב אחד שהוא מוביל בו, נתיב של או אני ראש ממשלה או שנשרוף את המועדון, אין נושא אחד שליברמן שיתף פעולה עם הליכוד, אה שכחנו את בחירת הוועדה למינוי שופטים שם הוא קיבל חבר לכן תמך בדיל.

ליברמן חושב שאם יעמוד אם שלט נגד חנין זועבי העם ישכח את ההצבעות שלו כנגד הממשלה הלאומית.

ליברמן חושב שהימין מטומטם, שהוא יצליח להסיט את תשומת הלב מהבגידה באמצעות הסתה נגד זועבי, להסית על מנת להסיט, פשוט עלוב.
ליברמן זה לא ימין, ליברמן זה פשוט כלום.


אלון חסן:

 

שלחו את ה”פישר ” ערן מלכה ל 8 שנות מאסר ואת פישר ורות דוד משתיקים, ההערכה היא שזהו קצה הקרחון של פרשה עמוקה שמגיעה עד לשופטים. טועים במערכת אכיפת החוק שמסתפקים בערן מלכה, פרשה זאת היא קו פרשת המים של מערכת המשפט ואכיפת החוק.

אלון חסן הוא לא טלית שכולה תכלת, אך ללא ספק אלון חסן הוא אחד מהגיבורים של הפרשה הזאת, ולכן על המפכ”ל החדש להקים צוות חקירה מיוחד שיכלול חוקרים וותיקים מתוך השב”כ שכל ייעודו של הצוות יהיה להוציא לאור השמש את כל הפרשה, ולא משנה מי הנפגע, כל זמן שיגלו טפח ויכסו טפחיים זאת פגיעה באותה מערכת שאנו רוצים להאמין שהיא נקייה.

אין ספק כי אם תפרו תיק לאלון חסן זאת נורה אדומה שצריכה להזהיר את הנהגת המדינה שגם הם יכולים למצוא את עצמם באותו מצב.


צרפת כדוגמה

 

סיפור מעניין מאחת המדינות הדמוקרטיות ביותר בעולם.
שר הפנים של צרפת, ברנרד קזנב, חבר המפלגה הסוציאליסטית (איש שמאל מובהק וחלק מממשלת שמאל) – הורה להוציא מחוץ לחוק את ההפגנות הפרו פלסטיניות, בטענה של “איום על הסדר הציבורי”. המהלך הופך את צרפת למדינה הראשונה בעולם האוסרת על קיום הפגנות פלסטיניות.
השתתפות בהפגנה בלתי חוקית היא כעת עבירה שדינה שנה בכלא, וקנס של 15 אלף אירו € – עונש שיכול לעלות עד ל-3 שנים בכלא וקנס של 45 אלף אירו € אם המפגין מכסה את פניו בכאפיה כדי להימנע מזיהוי.
האם הצרפתים מבינים משהו שבישראל לא מבינים? כנראה שכן.
חופש ביטוי הוא ערך מקודש. הדמוקרטיה היא ערך מקודש. אבל לא בכל מחיר. לפעמים הדמוקרטיה צריכה להתגונן מפני אלה שבאים עליה לכלותה.

אצלנו נעביר חוק כזה ואז, יש בצלם, שוברים שתיקה, שלום עכשיו, מפלגות כמו העבודה, מרץ, הרשימה משותפת, פונים לבג”ץ למנוע את החוק של דמוקרטיה מתגוננת ובג”צ יפסול את החוק.

הגיע הזמן שגם בשמאל יבינו מה שבצרפת מבינים: דעאש, החמאס, אש”ף, חיזבאללה, אל קעידה ואחרים, לכל אלה יש מטרה אחת: להשמיד את תרבות המערב בכלים של הדמוקרטיה, טרור בחסות הליברליות של הדמוקרטיות.

עוד יגיע הרגע שבו יבינו בצרפת, הולנד, גרמניה, שבדיה, ונורבגיה כי תמיכה בקרן החדשה בישראל מסוכנת לדמוקרטיה.


טורקיה

מה לא נאמר על העמידה של נתניהו מול הצורר ארדואן, כן גם ארדואן נאלץ להתקפל מול העמידה של נתניהו, זוכרים כיצד ארדואן ניסה להשפיל את ישראל השבוע, הוא כבר בדרך להסכמות וחזרה לנורמליזציה עם ישראל, מעניין כיצד ינתח זאת אלון ליאל, מי שהצדיק את הטורקים לאורך שנים מול ישראל מבלי להזכיר שיש לו עסקים בטורקיה, עכשיו בטח יאמר שאם נתניהו לא היה עקשן היה אפשר לעשות זאת לפני שנים , אגב אישתו של אלון היא ראש הקרן החדשה שמזנבת במדינת ישראל.


עצורי דומא

 

מדינת יהודה לא מאמינה בשב”כ.

מאז שנעצרו לחקירה מספר אנשים בקשר לפיגוע בדומא יש חרושת שמועות על התנהלות השב”כ, להבנתי זהו מסע של דה-לגיטימציה כנגד השב”כ הפועל  לסכל את הטרור היהודי והערבי, אין ספק כי בטרור הערבי לשב”כ יש הצלחות, אך מנגד בעת שהשב”כ פועל מול הזירה היהודית שם קשה יותר, אך כאשר השב”כ עוצר חשודים מיד מתחיל מסע למניעת חקירה.

אני לא מאמין לכל הסיפורים שמספרים העצורים, חבריהם, משפחותיהם ועורכי הדין שלהם על החקירה? מדוע בית המשפט לא זרק את השב”כ מכל המדרגות ושחרר אותם אם באמת אין כל בדל ראייה או חשד למעורבות ברצח בדומא?

קבוצה שולית זאת אינה מבינה שזה אותו ארגון שמצליח למנוע מלא פיגועים, ולכן אם הם תוקפים אותו, הם מחזקים את הפלסטינים.

מי שמאזין להם ולעורכי דינם שומע את אותה מנגינה של ארגוני השמאל הקיצוני נגד כוחות הביטחון, וזה לא מקרי, הם לא מאמינים במדינת ישראל, הם מאמינים במדינת יהודה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

סגירת מעגל של ביבס

אריק זיו ויזר

מי יותר ימין, השכל או חזן

אריק זיו ויזר

מרכז הליכוד התפורר לפרורים.

אריק זיו ויזר

החתול השחור של שלום

אריק זיו ויזר

עמיר , המשקפת ועד כיפת ברזל

אריק זיו ויזר

מי גזז בגז

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן