23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

"נשקול צעדים פרלמנטרים כצעד הבא בהתנגדות להקפאה נוספת"

כך אמר הערב ח"כ דני דנון בכנס חרום בשל כוונת המשך ההקפאה

עשרות פעילי ליכוד והתיישבות מרכזיים השתתפו הערב (א) ישיבת חירום בראשותו של ח"כ דני דנון (ליכוד) וראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה.
בכנס השתתפו גם ראש המועצה המקומית אלקנה צדוק נהוראי ומשה רוזנבאום ראש המועצה המקומית בית אל וכן בעלי תפקידים מרכזיים במועצות נוספות ביהודה ושומרון ופעילי ליכוד.
 
יוזם הדיון ח"כ דני דנון (ליכוד) אמר כי "הרעיון ל'הקפאה 2' הוא עוד סרט רע מבית היוצר של ממשל אובאמה. תמוה כי תוצאות הבחירות בארה"ב לא הדליקו נורת אזהרה ענקית לאובאמה כי הדרך להצדיק את פרס הנובל שלו – זה לא דרך לחץ על ישראל"
דנון קרא לשרי הליכוד והמחנה הלאומי בממשלה – לא להיכנע ולהסתנוור מחבילת הטבות אמריקניות, כשממשל אובאמה יודע שבין אם יש הקפאה ובין הם אין – האמריקנים תמיד יעמדו לצד ישראל .
 
דנון פנה לראש הממשלה, נתניהו בפנייה אישית: "לחזור הביתה אל הדרך האמיתית של הליכוד, והצהיר: "אם נתניהו ילך להקפאה נוספת – ישקלו צעדים פרלמנטרים כהתנגדות להמשך ההקפאה. נפעל ביחד עם מכל המחנה הלאומי לעצור את החרפה הזאת".
 
ראש המועצה האזורית גרשון מסיקה אמר בדיון: "אנחנו רואים בחומרה את הכוונה להקפיא את הבנייה ליהודים בלבד ביהודה ושומרון. המשך הבנייה היא האינטרס של כל עם ישראל, כל מי שמסכן אותה מסכן את מדינת ישראל. איננו מעלים כלל על דעתנו שראש הממשלה יפר בצורה כה עלובה את כל התחייבויותיו – הן בבחירות והן לאורך השנה האחרונה. אם חלילה תחודש ההקפאה הגזענית ליהודים בלבד, זו תהיה תחילת הספירה לאחור לסיום הקנדציה של נתניהו כראש הממשה. אנו נרדוף פוליטית כל שר שלא יתנגד לצעד חמור ובלתי מוסרי בעליל זה".
 
ראש המועצה המקומית אלקנה צדוק זהוראי אמר באירוע: "אנחנו נפגשים כאן הערב בשעת משבר קשה להתיישבות". זהוראי קרא לשר אלי ישי לעזור בשעה הקשה הזו ולהתנגד להצעה.
 
ראש המועצה האזורית בית אל משה רוזנבאום קרא לכל שרי הקבינט "לא להסכים בשום פנים ואופן להמשך ההקפאה, זוהי בגידה בכבוד הלאומי שלנו. ביבי הבטיח אישית יותר מפעם להרבה אנשים שההקפאה לא תחודש, אין חמור מזה שהוא איננו עומד בדיבורו והוא ישלם על כך מחיר פוליטי אישי".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

7 שנים למותו של שמיר

דודו חיים

הסיור הראשון של "משקפת" יצא לדרך: 18 אוטובוסים בחברון

אריק זיו ויזר

העולים שמחים לגור בשומרון

אריק זיו ויזר

נפתחה "שנת קבר יוסף" תחת הכותרת "לזכור ולחזור"

אריק זיו ויזר

השכל ומדד החרות : ליגה מעל כולם

עינר אביב

משחררים את האסי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן