19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

נשות הליכוד? אולי ותיקות הליכוד!

עינר אביב לא היה אמש בערב נשות הליכוד בכפר המכביה. סיפרו לו שהארגון היה מצוין, היו הרבה חיוכים והאירוע נעשה כהלכה. אלא שהבעיה היא שנשים צעירות כמעט ולא נראו בקהל. אין הדבר אומר שזה רע ויישר כוח לעושות במלאכה אלא שללא צעירות ליכודניקיות ההשפעה תעבור ליש עתיד

 

אק. הארגון של המנהלת היה מצוין. הגיעו גם הרבה נשים שכמעט ומילאו את האולם בכפר המכביה. היה מרגש לראות גם (כמו שצריך!!!!) נשים שאינן מהמגזר היהודי אלא בנות מיעוטים שמנהיגות את הקהילה שלהן. שרים וח”כים הגיעו ונשאו דברים : דני דנון, גילה גמליאל, ענת ברקו אורן חזן ועוד. 

 

אז יישר כוח לעושות במלאכה ולעושים במלאכה. באמת. ללא שום טיפה של ציניות. לאחר שנים בהן הכל היה נראה משותק מתחיל הליכוד להיראות כמו מפלגה חיה. רונית היא אישה בת 27 מהשרון. היא מבקשת להצטרף לפעילות בתנועה ואתמול הוזמנה לאירוע. היא יצרה איתי קשר במייל ([email protected]) לאחר שהעורך הקודם של האתר נתן לה אותו. היא כתבה לי :

“עינר שלום. חבל שלא היה כתב של ליכודניק באירוע אתמול. אני חושבת שכדאי לכם לסקר אירועים כאלו משום שזאת הפעם הראשונה מאז התחלתי את ימיי בליכוד ולא שבעת בחירות שבה אני רואה פעילות. היה נהדר. באמת. אלא שראיתי בעיקר נשים בגיל של סבתא שלי ושל אמא שלי ולא בגיל שלי. ולומר לך את האמת : ענת ברקו הותירה עלי את הרושם הרב ביותר”. 

 

מה שרונית התכוונה הוא וזה כל כך בולט בתנועה, הוא שאין לה באמת צעירים וצעירות. אמנם, בבחירות הייתה פעילות כזאת אך אם לא תהיה לכך המשכיות הרי שלליכוד לא יהיה עתיד כי כולם עברו ליש עתיד. 

 

אז תודה באמת מקרב לב לעושות במלאכה :

לטובה מעוז, לאביבה חזן ולחיה שמיר. 

 

אין בכדי מה שכתוב כאן לזלזל בעושות ובעושים במלאכה. יישר כוח להן ולהם אבל מה קורה עם הדור הצעיר בליכוד ? 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נכנעו לחוקה ועידה עוד שנתיים

אריק זיו ויזר

יהודית בנד מתמודדת לועדת החוקה

אלי חזן

מי אישר את תנאי עסקת אבי הלוי ?

אריק זיו ויזר

עתירה לכנס את לשכת הליכוד

אריק זיו ויזר

המבקר קורא לסדר

אלי חזן

רשימת המועמדים בסניף מעלות

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן