18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

נעים להכיר – אלעד זמיר “קול הנגב”

אלעד זמיר, מתמודד לרשימת הליכוד, כותב לליכודניק את ה”אני מאמין” שלו

 

 

 

אני בן 29. פעיל נמרץ בתנועתי, הליכוד, מאז גיל 16. ביצעתי מספר תפקידים בתנועה עצמה, בכנסת ובמגזר הפרטי. לאורך כל הזמן הזה לא שכחתי, שאין דבר גדול ועוצמתי יותר מלתת, אפילו מעט, ככל יכולתך, למען החברה. אין ספק, שזה מה שנתן לי את הכוח להמשיך ,ללב, לנשמה.


מעולם לא פרסמתי את פעילויותיי ההתנדבותיות, החברתיות וכך גם לא אעשה כעת. אני בא מבאר שבע, בירת הנגב , שבה לדעתי, יעוצב , העתיד החדש של ישראל. בבאר שבע, בדרום כולו, שמורות העתודות הלא מנוצלות בהחלט, של המדינה הזו. העתודות האנושיות, הגאוגרפיות, הכלכליות, החברתיות, התרבותיות, שעל אף הצהרות חוזרות ונשנות, טרם השכלנו לפתח אותן כראוי.


ישוב הנגב והבאת אוכלוסיות “חזקות” וחדשות לשם, זו מטרה נעלה. תמיד היתה. אך בראש מעיינינו, צריכים לעמוד אלו שכבר שם, כאן. לעזור לישובים בדרום, לתושבים, להפוך בפועל, מפריפריה, ל”מרכז”.  בכל תחום, מלבד הגאוגרפי.


אני חבר גאה במה שנקרא “הקהילה הגאה”. ואני מתכוון להיאבק על שוויון זכויות מלא לקהילה הגאה. דווקא מתוך הליכוד, דווקא ברוח הליכוד. כפי שהתחלתי לעשות, לפני כשלוש שנים. אני אדם בעל דעות ימניות מוצקות. מדינית-בטחונית, ודאי, כלכלית חברתית, גם כן. אך זה נתון לפרשנויות של אנשים.


אני מאמין בזכותו הבלעדית, של עם ישראל , בארץ ישראל. אני מאמין בשוק חופשי. אני מאמין בסינון דרמטי של התערבות הממשלה בחיי האזרחים.
עם זאת, אני גם מאמין באחריות החברתית, הבלעדית ,שיש למדינה כלפי אזרחיה. זה לא סותר. זה משתלב יופי. אני מאמין בדמוקרטיה. גם אם השנים האחרונות הוכיחו לכולנו, שיש לה פנים ופרשנויות רבות. אני מאמין במדינה יהודית ודמוקרטית. מאמין שזה לא סותר ואף זה החוזק הדרמטי ביותר שלנו. אל מול כל מדינה בעולם.


אני מאמין בהפרדת רשויות. אני מאמין באיזונים והבלמים, שקצת התערערו בשנים האחרונות. אני מאמין ביכולת לשנות. של אדם אחד ושל קבוצות בחברה. אני מאמין במורשת והמסורת היהודית. אני מאמין בלאום היהודי.  אני מאמין בשוויון זכויות מלא. כפרטים, לכולם! אני מאמין בשמירה על הסביבה ,לא בכל מחיר, אך במחיר גבוה מאוד. אני מאמין שהמדינה שלנו ראויה להרבה הרבה יותר. המדינה ,זה האזרחים. זה אנחנו. זה אתם.
אני מאמין שהשיח הציבורי שנותר בעינו כבר יותר מ30 שנה, צריך להשתנות. כמעט בכל נושא.



אני מאמין ,שאני יכול לשנות. שיש לי חזון ברור, במגוון נושאים ,שאני רואה בהם קריטיים לחיינו וגם בחיי היומיום שלנו. אני מאמין שאיש ציבור חייב להיות אמיץ. חייב להישאר עם האמת שלו. חייב להישאר נקי. ויהי מה.  אני מאמין ומקווה, שיחד, עם חברים טובים, המאמינים בי ובדרך שאני מייצג, נצליח. על אף הקשיים האדירים שיעמדו בפנינו. 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מה שסטודנטית אחת יכולה לעשות

Gilad Trugbild

מנחם בגין, אומנות הנאום והרטוריקה

אריק זיו ויזר

הליכוד שולח נציגות לועידת הצעירים של ה – AECR

עינר אביב

יום הולדת שמח לשרי ארץ קדושה ולצביקה עיתין

אלי חזן

צעירי הליכוד למען ירושלים-מסיירים בעיר הבירה

אריק זיו ויזר

נקבע מועד הצבעה לתפקיד יו”ר צעירי הליכוד

אלי חזן
דילוג לתוכן