39.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
סניפי הליכוד

נמצאים בליכוד משפיעים על הבחירות בקדימה| מאת:אריק זיו

האם הליכוד מאבד את הגמוניה כמפלגה הגדולה בישראל? ,מדוע לא מתבצעת הצלבה של מתפקדים כפולים, יום לאחר הבחירות בקדימה, מה יקרה למתפקדים הכפולים.
ח”כ מהליכוד, נדאג שמי שהתפקד לקדימה, יורחק מהליכוד.
העולם הוא גלגל, בבחירות האחרונות התערבו פורשי קדימה בבחירות בתוך הליכוד, עכשיו הכל מתהפך הליכודניקים מתערבים בבחירות בקדימה, על פי דיווחים שמגיעים מהשטח ובאים לידי ביטוי למעשה בפעילות, מתברר כי קבלני הקולות – המאכרים, בליכוד ובקדימה מצאו שיטה של “זה נהנה וזה לא חסר”.
בחודשים האחרונים אנו עדים למפקד בקדימה. ההתפקדות, למרבה הפלא או למרבה הבושה,התבצעה בחלקה ע”י קבלני קולות שקשורים לשרי קדימה אך חברים בליכוד.

בתקשורת פורסם כי הליכוד אינו מעביר את רשימת המתפקדים להצלבה.

בעבר, הליכוד מתוך עוצמה, תמיד היה המפלגה שדרשה הצלבה. בכך הייתה מפלגתנו המפלגה המובילה בישראל.

לכך שהליכוד מסרב להצליב את רשימות המתפקדים יש מספר משמעויות.
אחת : נוצר מצב כי הליכוד בעקיפין מתערב בבחירות בקדימה. בתקופה האחרונה עלתה בתנועה ביקורת קשה על התופעה ונשאלה השאלה מדוע נתניהו ויו”ר המזכירות ישראל כ”ץ לא מרחיקים את העסקנים שפוקדים לקדימה ?

ככל שמתקרב מועד הבחירות בקדימה מתברר כי העוקץ בקרב המתפקדים הכפולים, אינו נגמר רק בקוד 99 [כזכור הזכרנו את השיטה].

ההערכה היא כי יש כ 15,000 מתפקדים כפולים בליכוד וקדימה. על פי החישובים שביצעתי, במידה ואנו לוקחים את הכמות הנוכחית של בעלי זכות הצבעה בליכוד, מדובר על כ – 90 אלף ומצד שני יש נפילה קבועה בחודש ספטמבר, הרי שהליכוד עלול, במידה ותתבצע הצלבה, ליפול בכמות המתפקדים מתחת לקדימה. לאחר שנים הליכוד לא יהיה המפלגה הגדולה ביותר [ונכון כי המפקד בקדימה הוא האבא של הפיקטיביים – והתקשורת שותקת].

עניין שני. הפוקדים קשורים לח”כים בכירים בליכוד שלא רוצים לראות את בסיס הכוח שלהם בורח.

עניין שלישי. בנפילת כמות כזאת של מתפקדים המרוויחים הגדולים מנהיגות יהודית.

התוכנית כפי הנראה היא כזאת : מיד לאחר סיום הבחירות בקדימה יוצאו מכתבי פרישה של המתפקדים שקבלני הקולות פקדו לקדימה ובכך יישארו בליכוד והשפיעו על הבחירות בקדימה.

בכך נוצר מצב “זה נהנה וזה לא חסר”.

תגובת הליכוד: הליכוד רואה בחומרה תופעה של התפקדות כפולה למפלגות שונות וחושב שיש לעוקרה מן השורש. לליכוד יש ענין לפתוח בהליכים על מנת להרחיק מן המפלגה מתפקדים שהתפקדו למפלגות אחרות. יחד עם זאת, הטיפול בנתוני מאגר המתפקדים מעורר סוגיות משפטיות שונות כגון הגנת הפרטיות.

בהתאם לכך פנה הליכוד באמצעות יועצו המשפטי עו”ד אבי הלוי לרשם המפלגות כרשות ממלכתית סטטוטורית וביקש ממנו שיבצע הצלבת הנתונים על מנת לאתר מתפקדים כפולים. הרשם השיב כי אין בידו סמכות חוקית לכך וקיבל את טיעוניו של הלוי בדבר בעיה חוקית של הגנת הפרטיות.

לנוכח זאת בכוונת הליכוד לפנות ליועץ המשפטי לממשלה על מנת שינחה את הליכוד כיצד לנהוג ובכוונתנו לכבד כל הנחיה של היועץ המשפטי לממשלה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ליכודניק משתתף בצערו הכבד של אלעד מרון על מות אביו

אריק זיו ויזר

דן – פחדן ? /מאת:שבח שטרן

אריק זיו ויזר

ח”כ אופיר אקוניס- יו”ר ועדת הכלכלה ביקר בבקעת הירדן

אריק זיו ויזר

לכו לעבוד לא להצביע

אריק זיו ויזר

המטה הלאומי פורס כנפיים

יעלון : “אסור לנו לאפשר לאף אחד מאויבינו להגיע ליכולת גרעינית צבאית” – אלי חזן

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן