18.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ניר ברקת ניצח את העסקנות והוא ראש העיר בירושלים./מאת:אריק זיו

מתוצאות הבחירות אנו רואים כי מצביעי הליכוד בחרו בניר ברקת המנצח בירושלים בעוד העסקנים ישראל יהושוע,  איציק קויפמן, דודו אמסלם ושמוליק סלבין שתמכו בפורוש, לא סיפקו את הסחורה. התוצאות מהוות איתות ברור לכל העוסקים בפוליטיקה ובייחוד בפוליטיטקה המקומית, כי תם עידן העסקנים שגודלו ע"י אולמרט, רוני בר און, צחי הנגבי וישראל כ"ץ.
במועצת העיר הליכוד גירד מנדט, ארקדי גאידמק ויגאל עמדי לא הצליחו להכנס למועצה בכך מסתיים עידן עסקני ירושלים.
העסקנים שנתמכו ע"י ישראל כ"ץ ושלום שלמה נחלו תבוסה כואבת. 
אלו הם שמכרו את הליכוד תמורת תפקידים בעירייה אבל העסקה לא השתלמה כי הם קנו חתול בשק – אפילו לא חתול אלא חולדה בשק. עסקני הליכוד שהיו מוכנים לותר על האפשרות להשיג 5 מנדטים עם רמי לוי, העדיפו מועמד שרק קולות מח"ל הכניסו אותו ובכך הביאו את הליכוד למעמד הכי עלוב בהיסטוריה של העיר ירושלים. 

הקבוצה המרכזית בסניף ירושלים שהובילה את מטה הבחירות של הליכוד ב – 2006 ובבחירות המקדימות של נתניהו לפני שנה ניצחה ובגדול. 

אותה קבוצה מרכזית העבירה את התמיכה מהליכוד לניר ברקת, לאחר שאבי מויאל, משה איפרגן וקובי טוויל,מראשי הקבוצה, חברו לקובי כחלון ורמי לוי (אותו רמי לוי ששלום שלמה לא רצה לראות מוביל את רשימת הליכוד אלא חבר לקויפמן וישראל יהושע והם יחד הביאו את אלישע פלג שלא היה שווה כלום) וחיברו נוסחה ליכודית מנצחת.
אין ספק כי הקבוצה המרכזית הוכיחה כי הקשר שלה לשטח בליכוד מבטא את השינוי שעבר על סניף הליכוד בירושלים.
בכל מקרה המחנה הציוני ניצח.
*הבהרה:כותב הכתבה נקט עמדה תמיכה בניר ברקת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עכו ללא הפסקה

אריק זיו ויזר

לרגל ט"ו בשבט – עץ לכל מילואימניק בכפר סבא

אריק זיו ויזר

מתנ"ס חצור סגור/מאת:פרטוק נתן – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

הליכוד ברעננה – חלק מקואליציית ביילסקי

אלי חזן

כהן הצטרף לקואליציית חופרי ברעננה

אלי חזן
דילוג לתוכן