26.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

ניצחון הליכודניקים ו"ליכודניק" בירושלים

לניצחון ראש העיר ברקת על דרעי וליברמן היו שותפים רוב חברי ותומכי הליכוד בירושלים ובראשם אתר "ליכודניק" שידע להתנהל בתבונה ובאיפוק לאורך כל הדרך עד לניצחון

 

 

 

הבחירות לעיריית ירושלים וניצחונו של ראש העיר ניר ברקת על אריה דרעי ואביגדור ליברמן, מחייבות את כולנו לחשבון נפש – גם את המנצחים, ברובם חברי ואוהדי המחנה הלאומי בכלל והליכוד בפרט, וגם את המנוצחים – דרעי, ליברמן וקומץ עסקני הליכוד השולטים עדיין בסניף ירושלים. לא היה זה ניצחון בנוק-אאוט אלא ניצחון בנקודות. אבל ביום שאחרי לא ייזכר ההפרש הקטן, אלא רק עובדת הניצחון הגדול של השפיות והיושר הציבורי על פני קומבינות ואינטרסנטיות אישית.

 

הניצחון הוא ניצחון הליכודניקים האמיתיים, אלה שטובת עיר הבירה קודמת בעיניהם על פני אינטרסים אישיים צרים שהינחו את קומץ העסקנים שתמך בדרעי וליברמן.

 

ואם מדובר בליכודניקים, חייבים להזכיר את ה"ליכודניק" המובהק, אתר זה, בו מתפרסמים דברים אלה.

אכן, לעורכי "ליכודניק", אריק זיו ואלי חזן, יש חלק רב מאוד בניצחון ובהישג הגדול והם רשאים בהחלט לחוש סיפוק רב מהדרך הנבונה והזהירה בה ליוו את המערכה בירושלים, ובעיקר  הודות להם היא נותרה נקייה ומאופקת, כש"ליכודניק" משכיל לשמור בתבונה על איזון ועם זאת להביע את כל מה שהיה צריך להביע סביב הנושא הטעון כראוי לאתר אחראי.

 

דרך זו בה נקט האתר סביב המערכה הטעונה, מעוררת תקווה שגם במבחני העתיד יֵדע "ליכודניק" להיות מעורב במה שמתרחש ועם זאת – לתאר זאת באורח מאוזן ואחראי, ללא התלהמות.

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

ניר ברקת ניצח את העסקנות והוא ראש העיר בירושלים./מאת:אריק זיו

אריק זיו ויזר

רעננה : רחלי בן ארי-סקעת החלה לעבוד

אלי חזן

סער הוזמן לרעננה

אלי חזן

לבנת מחזקת את הליכוד ברעננה

אלי חזן

גמליאל ביקרה בכפר סבא

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן