24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
מדי אלוני

ניצחון הטוקבקים./מאת:מדינה(מדי) אלוני

איזה כיף שיש אינטרנט, אין כמעט מיגבלות ברצון הציבור להתבטא אתה נכנס לכתבה קורא ומגיב. בעבר כשהיו רק עיתונים היית שולח תגובה לא תמיד היא פורסמה ואם כן פירסמו אותה היו מקצצים ומצנזרים עד שלא נישאר דבר מהתגובה. זכורות לי תקופות (זה נראה לי כאילו לפני מאה שנה) בהן הייתי מתקשרת למערכות העיתונים וכועסת למה לא פירסמו תגובה שלי או למה קיצצו אותה כל כך. הייתי שולחת פקסים להגיב על כתבות מסוימות בעיקר פוליטיות ששודרו ברדיו אבל לאכזבתי, לא התייחסו אלא לידוענים (ח”כים, מפורסמים וכו’) זה ממש העציב אותי, האם אין התייחסות לציבור הרחב? היו מעט מאוד במות לבטא ולהתבטא, עד שלאט לאט הבינו העורכים כי השידורים הם למען הציבור ובשבילם ואז הגדילו את האפשרויות הוסיפו תוכניות בהן הציבור יוכל להשתתף. אבל המהפיכה האמיתית היא האינטרנט, והאתרים הרבים שקמו (כמו ליכודניק) מאפשרים לכתוב להביע ולבטא את עצמך וראה זה פלא לא רק שמתייחסים אלינו אלא ישנה תוכנית מיוחדת עם לינוי בר גפן שמשדרת נושאים שהציבור עצמו הטוקבקים מכתיב.
אכן מהפיכה של ממש, תזרקו אותנו מהדלת ניכנס מהחלון, הרצון להתבטא ולהשמיע דיעה הוא חזק ולא יתכן שרק קומץ מובחרים יעשו זאת.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

תשובה לבן זאב(סמרטוטים בני סמרטוטים) /מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

להרחיב השורות/ מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

יא ראבכום תפסיקו לריב:/ מאת:מדינה(מדי)אלוני

אריק זיו ויזר

לא בועה: מאת: מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

טיימינג, תיזמון /מאת :מדינה(מדי) אלוני

אריק זיו ויזר

כבר היינו “בסרט הזה /מאת מדי אלוני

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן