20.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
בליכוד

"ניסיון פתטי להחליף את הממשלה"

כך אמר סגן השר אופיר אקוניס במתקפה על השמאל והתקשורת. עוד אמר: "נחשוף את חידלון השמאל בכל התחומים"


 


סגן השר אופיר אקוניס האשים הערב בתכנית החדשות של ערוץ 1 בטלוויזיה את העובדה שדו"ח מבקר המדינה בעניין מעון ראש הממשלה יוצא בעת הזו של ערב בחירות. סגן השר אקוניס אמר שאין למה להשוות את הדו"ח שנחשף היום משום שלא היו בעבר דוחו"ת דומים שהופקו על ידי מבקר המדינה.


"יש כאן ניסיון נואש להפיל שלטון בישראל דרך דו"ח מדינה וזה לא יצלח להם. לא לתקשורת ולא לשמאל הקיצוני. הבהרנו במסיבת העיתונאים בבית סוקולוב שבנימין נתניהו הורה לאנשיו ליישם את כל מסקנות דו"ח מבקר המדינה בעניין מעונו. אני חוזר ומדגיש, נעשים פה ניסיונות עלובים ופאטטים להחליף את שלטון הליכוד בכל דרך וכך היה בפרשת "מיחזור הבקבוקים" "עובדי מעון ראש הממשלה" וכעת הדו"ח שזה עתה פורסם וממנו הופקו לקחים.


זה לא ישנה את הצבעתם של אזרחי ישראל משום שהם מפוכחים דיים כדי להבין שנעשה פה לינץ אישי נגד ראש ממשלה מהליכוד ורעייתו. הגיעה העת שהציבור יפנים שמנסים להפיל ראש ממשלה דרך ספינים וסיפורים חסרי שחר רק כדי לראות את בנימין נתניהו מוחלף ב-17 במרס. הליכוד ימשיך לומר את האמת ללא ספינים וללא סקנדלים ויחשוף את עמדות השמאל שעלולות להביא לחידלון בשלל תחומי חיינו, כלכלי-מדיני וחברתי. לא בוז'י ולא לבני ילמדו את הליכוד ביטחון, כלכלה וחברה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מהפכת הקטיפה של שראל

אריק זיו ויזר

קרא מבהיר הבהרות לקראת בואו של האפיפיור

אלי חזן

יום הולדת לדן רזניק – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

איוב קרא: "ממשלת צרפת אדישה לאנטישמיות הגואה"

אריק זיו ויזר

נבון במופלטה

אריק זיו ויזר

גפסו : הברית עם ישראל ביתנו גמורה למעשה

אלי חזן
דילוג לתוכן