33.1 C
תל אביב
24 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

נוק אאוט של הליכוד לארגוני חרם וארגונים אנטישמיים

אחד היעדים המרכזיים שהציב לעצמו רכז קשרי חוץ בליכוד, תמיר ורצברגר, הוא המאבק באנטישמיות. בסוף השבוע האחרון הוא הוביל מהלך היסטורי בשני הארגונים בהם הוא מכהן כסגן יושב ראש – ארגון האירופאים הצעירים השמרנים (EYC) ואיחוד הצעירים הדמוקרטים הבינלאומי (IYDU).

בסוף השבוע האחרון יצאה משלחת ליכוד לבירת צ’כיה, פראג, לטובת השתתפות בכנס ארגון האירופאים הצעירים השמרנים (EYC), ארגון הצעירים של המפלגה השלישית בגודלה בפרלמנט האירופי (ACRE), אליה הצטרפה מפלגת הליכוד כחברה איזורית, בהובלתו של מנהל אגף קשרי חוץ והסברה, אלי חזן.

המשלחת מנתה 4 חברים: ראש משלחת הליכוד ל EYC, רז גרנות; רכז קשרי חוץ, תמיר ורצברגר, המכהן, כאמור, כסגן יושב ראש בארגון; צח נחמני, ממובילי הקבוצה הצפונית בצעירי הליכוד; ולירן דוסטרוב, פעיל ליכוד מוכר.

במהלך הביקור פגשו חברי המשלחת את נשיא צ’כיה לשעבר, ואצלב קלאוס, נשיא ACRE, חבר הפרלמנט האירופי יאן זהארדיל, מומחים והוגי דעות בימין-מרכז מתחומים שונים ומנהיגים צעירים מכל רחבי אירופה, איתם חיזקו חברי המשלחת שלנו את הקשר ואת תדמיתה ומעמדה של מדינת ישראל.

שיאו של הכנס אירע ביום שבת בצהריים בישיבת הבורד (ועד מנהל) כאשר שתיי הצעות של רכז קשרי החוץ של הליכוד, תמיר ורצברגר, התקבלו פה אחד על ידי שאר חברי הבורד. ההצעה הראשונה הייתה דרישה של ורצברגר להדיח לאלתר את ארגון “התעוררות כחולה” האסטוני מארגון האירופאים הצעירים השמרנים, וזאת לאחר שבימים האחרונים נחשף כי הארגון מקושר עם קבוצות נאו נאציות כגון “אלט רייט” בצפון אמריקה, הדוגל בעליונות הגזע הלבן ותורת הגזע הנאצית, ומפלגות נאו נאציות אחרות כגון ‘יוביק’ בהונגריה.

האסטונים, כאמור, סולקו לאלתר מהארגון האירופאי בתמיכה של כל חברי הבורד.

ההצעה השנייה שהתקבלה היא הצעה למאבק באנטישמיות המגדירה היבטים עכשויים של שנאת ישראל, כגון דה-לגיטימציה, דמוניזציה וחרם על ישראל כסימפטומים לאנטישמיות.

הצעה דומה הצליח להעביר השבוע ורצברגר גם בארגון השני בו הוא מכהן כסגן יושב ראש – איחוד הצעירים הדמוקרטים הבינלאומי (IYDU).

המשמעות היא ששניים מארגוני הצעירים הגדולים והחשובים ביותר בימין-מרכז העולמי מכירים למעשה בארגוני החרם, דוגמת , BDS והתעמולה האנטי-ישראלית כתנועות ופעולות אנטישמיות לא חוקיות.

מדובר במכה קשה עבור שונאי ישראל וארגוני החרם, שנוספת עליה החלטה דומה של הפרלמנט האירופי בתחילת החודש, והעובדה שהחלטות מאין אלו מגיעות כיזמות ובהובלת מפלגת השילטון הישראלית מראה על המעמד והכבוד הרב שרוחשים בקהילה הבינלאומית למפלגת הליכוד ולמדינת ישראל, כל זאת הודות לעבודתו של אלי חזן וחבריו לצוות קשרי החוץ, ולעבודתם חסרת התקדים ומלאת התבונה והכישרון, בשנתיים האחרונות.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בלי דיבורים: אוסנת מארק בהישג נוסף מול הוועדה למינוי שופטים

דניאל נחמיה

ארנון הקפלניסט

הרויזיוניסט

דוד אנקווה חבר הנהלת הליכוד העולמי וחבר מרכז

אריק זיו ויזר

האלף של שולי

אריק זיו

תוגש תביעת דיבה כנגד A.F.P. שהשמיצו את תושבי אלון מורה

אריק זיו ויזר

מזל טוב ליוסי שלי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן