19.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
זוכרים את בגין

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – סגנית השר לאה נס

20 שנה למותו. סגנית השר מעלה על נס

מנחם בגין ז”ל מהווה עבורי סמל ודוגמא למנהיג נערץ אידיאולוג אמיתי ואוהב עם ישראל באמת. הוא  נפטר בשנת 92′ ימים בהם הייתי בשלהי כתיבת הדוקטורט שלי . ימים בהם קיבלתי את הצעתו של המתמודד על ראשות גבעת שמואל עיר מגוריי מטעם הליכוד, להיות ברשימתו.

בימים אלו החל מסלול חיי לפנות לעיסוק בצורכי ציבור- לקחת את עול האחריות הכבדה של להיות נבחר ציבור. זהו ציון דרך משמעותי מאוד עבורי.

מנחם בגין החל את דרכו האידיאולוגית הפוליטית, בשל אותה תחושת אחריות ציבורית, לאומית, שפיעמה בעצמותיו. ולצערי סיים את כהונתו ועשייתו דווקא מתוך תחושה זו. הוא ראה בשליחות הציבורית אחריות גדולה. הבין את גודל משקלה, ונשא אותה באופן אישי על גבו.

בגין היה איש של נטילת אחריות עוד מימי נעוריו, פועלו הציוני עוד כנער בפולין בבית”ר, מאבקו במשטר הנאצי, פעילותו באצ”ל- כל אלו היו מבחינתו צו אישי מוסרי וערכי החזק ממנו. אני רואה בדרכו של בגין ז”ל  דוגמא להנהגה ראויה, לנשיאת תפקיד ציבורי בתחושת שליחות ואחריות.

יהי זכרו ברוך.

ח”כ ד”ר לאה נס, סגנית השר לאזרחים וותיקים



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הנתינה תמיד הייתה חלק נכבד באישיותה

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – משה פייגלין

אריק זיו ויזר

ריבלין חושב שנבחרי הליכוד חוטאים למורשת בגין

אלי חזן

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – ח”כ מירי רגב

אריק זיו ויזר

נבחרי הליכוד זוכרים את בגין – קטי שיטרית

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן