32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
דעות

נאמנות, לא מילה גסה

יואל חסון ואופיר אקוניס התחילו באותו זמן- באותה מפלגה. איפה אקוניס, ואיפה חסון. ככה זה כשלנאמנות יש תאריך תפוגה. הלכתי לארכיון..


מבין שלל התכונות המצויות באדם, הנאמנות הינה התכונה הנחשבת ביותר. מהסיבה הזו- הבגידה, שהיא בדיוק ההיפך מנאמנות, נחשבת לבזויה ביותר. ולמרות האמור, הרייטינג של הבגידה, לעולם לא יהיה אפס, מפני שבנוסף לבוגד!- תמיד יש מי שנהנה מפירותיה. ואם התקשורת היא שנהנית מפירותיה, הבגידה תשווק לציבור כמעשה אמיץ ונכון. בגידת אריאל שרון במתיישבי גוש-קטיף וצפון השומרון מוכיחה זאת.

אופיר אקוניס ויואל חסון גדלו באותה תנועה. שניהם הגיעו לפוליטיקה ספוגים וטעונים אידיאולוגיה ומרץ נעורים. היום, אופיר אקוניס סגן שר, ויואל חסון בחוץ. יש לזה סיבה.
אקוניס נשאר נאמן למפלגתו גם ברגעי שפל, וחסון הלך שבי אחרי רודן מטונף שבגד ועקר אלפים ממצביעיו. באותו זמן- ההימור של חסון, נראה מבטיח.

 

טעות אחת של חסון התבררה כקרון שמשך אחריו הרבה טעויות. עכשיו הוא שחקן ספסל במפלגה (התנועה) שהסיכוי שתימחק, גדול יותר מהסיכוי שתשרוד את מבחן הקלפי הבא.
כדי להיכנס, הוא ממתין בסבלנות כפויה לפרישת אחד הח"כים. לעומתו- סגן השר אופיר אקוניס נמצא בעמדת זינוק מרשימה.

שורות אלה הינן תירוץ להעלות מהארכיון כמה סרטונים רלוונטיים, מהימים שחסון ואקוניס התמודדו על מקום ברשימת הליכוד לכנסת. חסון אמר: הליכוד צריך חברי-כנסת שורשיים ונאמנים… לדבר הוא יודע… הסרטון עם הסטודנטית גילה גמליאל הוא בונוס (שודר ב- 19.6.01)… שופופו…

 

 

קטעי וידיאו :

 

מציגים מועמדות לכנסת: אופיר אקוניס יואל חסון

 

יואל חסון מגלה: היה לי בבית פוסטר של יצחק שמיר

 

ג'יבריל רג'וב נבהל מהסטודנטית גילה גמליאל

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

גלעד עדיין חי אך יש כאלו שעלולים למות

אריק זיו ויזר

מי אשם?

אלי חזן

הבנקים למשכנתאות – גולם שקם על יוצרו

עינר אביב

התובנות מהמשבר בממשלה

חיים פוזן

איפה היינו כשנורו היריות: 9 בכיכר ביום שבת

אלי חזן

מגמה מסוכנת בסקרים?

עינר אביב
דילוג לתוכן