24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
נרי אבנרי

מתוך הבלוג של ציפי לבני / כתב: נרי אבנרי

לא צריך להיות האקר כדי להיכנס לאתר של ציפי לבני. מספיק להקליד “הבלוג של ציפי לבני”… כשרת משפטים, אני גאה שהכנסתי את פרופסור רות גביזון לעליון… אם אבחר לראשות הממשלה, בכוונתי לבצע רפורמה מקיפה במינהל מקרקעי ישראל…
החוק הביומטרי הוא בייבי של השר לשעבר, ח”כ מאיר שטרית. החוק הזה מעורר מחלוקת ורבים, ביניהם פרופסורים, הביעו דעתם נגד. הטיעון המרכזי: הפרטים של כ”א מאיתנו, עלולים להגיע לידיים עוינות. דיון ציבורי זה בסדר, ועדיין במסגרת כללי המשחק. מה שמטריף את שטרית זה השימוש שעושים המתנגדים בשקרים.

אני מבין את מר שטרית. השימוש בשקרים כדי לשכנע, מאוד מרגיז. השקר מכיל בתוכו יתרון בלתי מוסרי. ולמרות זאת, רבים לא יוותרו על היתרון הגלום בשקר. בעיקר אנשי קדימה, בעיקר ציפי לבני. להלן מועדפי תקשורת.

מאז מימש אריאל שרון את שתי הפנטזיות של העיתונאים – ריסוק הליכוד ועקירת ישובים- המפלגה של עומרי, הירשזון, אולמרט, בראון, הנגבי, אפללו וציפי לבני היא מועדפת תקשורת. המשמעות המעשית של ההעדפה הזאת ברורה: היטפלות אובססיבית לנתניהו, והתעלמות מהפדיחות של לבני.

ההתקפה המחוצפת של ציפי לבני וחבריה על “חוק מופז”, אפשרית רק בישראל. כאילו שכחנו שקדימה הוקמה על יסוד גניבת מנדטים מהליכוד. התשואות ששמעו פורשי הליכוד ביום הגניבה מכלבי השמירה, היו זהות בעוצמתן לנביחות הזעם לנוכח “חוק מופז”. הרעיון שהגנבים יחזירו את הגזילה למפלגת האם, הוקע כלא מוסרי.

בדיוק אותו דבר חוק המקרקעין, או בשמו הנפוץ “הרפורמה במינהל מקרקעי ישראל”. כדי לסכל את החוק, ציפי לבני וחבריה הפכו עולמות. כאילו מדובר בתגובה של מפלגה דתית לחוק המתיר מכירת חזיר באזור הכותל. האם קדימה באמת נגד הרפורמה במינהל? נכנסתי לבלוג של ציפי לבני, וזה מה שגיליתי…

שאלת גולש (לפני הבחירות): “מה דעתך על רפורמות במינהל מקרקעי ישראל”?
תשובה (לבני): “כראש ממשלה, בכוונתי לערוך רפורמה מקיפה בשירות הציבורי ועל זו להתחיל במינהל מקרקעי ישראל. מינהל מקרקעי ישראל, במתכונתו הנוכחית, הוא גוף שתועלתו מוגבלת ואשר יש לשנותו מן היסוד. המצב בו אזרחים נאלצים לשכור את שירותיו של “מאכער” – כדי לקדם את ענייניהם הלגיטימיים במקום שהפקידות תעשה זאת – הוא בלתי נסבל, לכן, ממשלת קדימה תפעל לנתק לחלוטין את האזרחים מן המינהל (בשיטה דומה לשיטה בה בוצעו בעבר מבצעי ההיוון). בסופה של הרפורמה, יתרכז המינהל, בצורה החדשה שתהיה לו, בשיווק, בחטיבות קרקע גדולות ובהירתמות למשימות לאומיות. מנהל מקרקעי ישראל, בצורה החדשה שתהיה לו, יתרכז בשיווק, בחטיבות קרקע גדולות ובהירתמות למשימות לאומיות. המינהל, כמו יתר גופי הממשלה, ייבחן ביכולתו לבצע את מדיניות הממשלה והלאום, ביעילות ותוך מתן שירות נאות לאזרחים”.

לא שיניתי אף אות. עיניכם הרואות: ציפי לבני, אחרי שלגלגה על האובססיה של נתניהו לרפורמות, מבטיחה לבצע (אם תיבחר) “רפורמה מקיפה בשירות הציבורי”, ובכלל זה במינהל מקרקעי ישראל. אז מדוע התנגדה? ברור לה שהרפורמה, אחרי שהציבור יחגוג על פירותיה, תיזקף לזכותו של נתניהו, ואין לה לנסיכת השמאל סיוט גדול מה.

ואם כבר פלשנו לבלוג של לבני, שימו לב לקטע הבא.
שאלה: שנה וחצי היית שרת המשפטים. מה היו לדעתך ההישגים הבולטים שלך?
תשובה: מטרתי המרכזית בתקופת כהונתי כשרת משפטים הייתה חיזוק מערכות המשפט והחוק תוך הנהגת רפורמות חיוניות. כך פעלתי להכללת כיווני חשיבה, השקפות ודעות חדשות בבית המשפט העליון ובין היתר למינויה של הפרופסור רות גביזון לשופטת בבית המשפט העליון.

זאת ציפי לבני, וכל המוסיף גורע…



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

יצחק רבין ראה את הנולד

אלי חזן

5 דקות למען שחרור רוצחים

אריק זיו ויזר

תאמינו לרביב דרוקר

אריק זיו ויזר

למה הם נעלבים? / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

עוד פעם העולם שתק/כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר

אין צדק בעולם! (גרסת המלפפון) / כתב: נרי אבנרי

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן