23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
טור אישי

משילות ללא חוק עם נשים מצוינות

חנוך עוז, יו"ר המטה של נאוה בוקר וחבר מועצת עיריית ראש העין, מבדיל אור לחושך ובין מפלגת העבודה לתנועת הליכוד

 

 


דמוקרטיה במלוא הדרה נראתה במהלך קמפיין הבחירות, ביום הבחירות ובתוצאת הבחירות. חברי התנועה ניצחו את הכוחות הפועלים נגד מי שהריבון שלח לשלוט בתנועה. הריבון בליכוד הם חברי תנועת הליכוד . הריבון החליט להעביר את כוחו למנהיג בנימין נתניהו וכל מי שיפעל נגדו פועל נגד חברי התנועה. כל מי שמסייע בידי בנימין נתניהו מסייע לחברי התנועה.

 

לכל אלה שמנסים להבין כללי המשחק גזרו ושימרו ״כך גם בוחרי עם ישראל, הריבון בעם ינצחו את הכוחות המתיימרים לפעול נגד מי שהריבון שלח אותו לשלוט במדינה. לפני מס ימים הבוחר בליכוד אמר את דברו בקלפי, כך גם יעשה וינצח בבחירות הארציות וינצח את הכוחות שמתיימרים לשלוט במקום ראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

משילות יציבה מושגת באמצעות ריבוי המנדטים לתנועת הליכוד. חברי תנועת הליכוד חייבים לפעול בכל הכוח על מנת שתנועת הליכוד תקבל בבחירות הקרובות כמה שיותר מנדטים ולא יהיה צורך להמתין לחקיקה כזו או אחרת. שולטים באמצעות המנדטים ולא בחקיקה.

 

חברות וחברים יקרים, למי שאינו מכיר, שמי חנוך עוז חבר מועצת עיריית ראש העין בבחירות המקומיות זכתה מפלגתי לשני מנדטים. מפלגתי קיבלה את אישור תנועת הליכוד להתמודד והצלחנו במעט יותר מחודש  לעשות את הבלתי יאומן בראש העין. כזכור לראשונה התפרסמה הידיעה בדבר הצורך בהתמודדותה של הגב' נאוה בוקר באתר זה, על ידי מר אריק זיו היקר שהטיב לראות לפני כולם את הפוטנציאל הגלום בה.

 

 במסגרת הבחירות המקדימות שימשתי כיו״ר מטה נאוה בוקר. למען הצלחת התנועה והעומד בראשה החלטתי לפעול למען היבחרותה של נאוה בוקר וברוך השם זה הצליח לכולנו. גם במקרה זה למרות קוצר הזמן הצליח לנו פעם שנייה נאוה נבחרה והתנועה ניצחה.

 

 את נאוה הכרתי באקראי יומיים לפני הגשת המועמדות בסופ״ש בנהריה למען הצלחת מיכאל רצון. מצאתי אישה מדהימה עם נתינה אין סופית למען הכלל שליחת אמת של הציבור במלוא מובן המילה. נאוה מגייסת קולות רבים לליכוד שאלמלא הכללתה ברשימת הליכוד לא היו בוחרים ליכוד. נאוה זוכה לרוח גבית מאת הכבאים, חוקרי השרפות, קציני הכבאות ומפקדי תחנות הכיבוי וכנ״ל מהשוטרים קציני ומפקדי תחנות המשטרה קולות שלא בהכרח היו מגיעים לליכוד .

 

מצאתי לנכון לכתוב שורות אלו היות ואני מזהה פוטנציאל אדיר של העצמת הליכוד לכנסת הבאה כך שתינתן לראשונה ההזדמנות לבנימין נתניהו להגשים מדיניות ומטרות התנועה בדרכו בהבנתו בחוכמתו ( לכל הסקפטיים בנינו ומחוצה לנו נמצא המנהיג בנימין נתניהו  מקום 11 בעולם במבחני IQ) ללא סחטנות של המפלגות האחרות שבדרך כלל באה על חשבון האזרח הפשוט.

 

מיד לאחר הפריימריז בעבודה תחל האבחנה בין הליכוד לעבודה. הציבור מאס במפלגות הקטנות וייבחר או ליכוד או עבודה. למפלגת הליכוד יש כר צמיחה גדול והוא בוחרי הימין, מפלגות שהתפרקו ש״ס ישראל ביתנו יהיו עסוקים בעצמם ובוחרי יש עתיד ואין הווה יחזרו לליכוד, מפלגת יש עתיד מפלגת את העם ומשסעת אותו כך גרמה להרחקת החרדים ולא זוהי דרכנו, בליכוד מקרבים ולא מרחקים.


לליכוד יש רשימה מעולה ועם מסרים נכונים היא תצמח מעלה מעלה. למפלגת העבודה אין אפשרות צמיחה היות ולצידה מוצבת מרץ היציבה. אין היתכנות להקמת ממשלה לבד מבנימין נתניהו. לא ליברמן ולא לפיד ולא אף אחד ממפלגה אחרת לא ייתן לבוזי או לציפי להיות ראשי ממשלות ובעצם יהרסו לעצמם ולאחרים. השניים האחרונים התאחדו ונפרדו בו זמנית להגיד שמתאחדים אבל רוטציה (משמעותה חלוקה) דהיינו מתאחדים ונפרדים. מי שנכנס שעתיים עם ציפי לחדר וכל מה שהיה לו להודיע היא חילקנו את הכסא ושום מילה על הדרך המשותפת בנושאים מסוימים בעצם ימכור את המדינה בארבע שעות. ציפי לא אשמה זוהי מומחיותה בוזי פשוט קל להשגה.


למעשה אמור להיות שוני בין "התנועה" "לעבודה" וכאן אחרי שעתיים לא הודיעו כלום על השווה והשונה בין "האבטלה" ל "עבודה" אלה הודיעו חילקנו את הכסא. בוזי השווה את מפלגת הליכוד לסעודיה בשל מס הנשים במפלגה. בוזי טובל ושרץ בידו וכל הפוסל במומו פוסל,  לא שמענו אותו מתנה את שריון 6 המקומות לציפי ובלבד שיהיה ייצוג הולם לנשים אלה התפתה שוב לבקשת ציפי, דהיינו המפתח מבחינתו אחת לשש מקומות תהיה אישה ואילו אצלנו בליכוד עד 35 המפתח הוא אחת לחמש אז מי סעודיה? ובכלל לאנשי הליכוד חשובה האיכות ופחות הכמות ולנו יש נשים איכותיות וגברים איכותיים. לנו  חשובה יותר ההרמוניה בין המינים ושיתוף הפעולה בנינו ופחות החלוקה הכמותית לא של חודשי הכסא ולא של כמות הנשים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מבחן הפוליטיקה החדשה של יעל גרמן – מערכה ראשונה

אלי חזן

הנשים במפלגת הליכוד: חיסול ממוקד או שוויון זכויות

אריק זיו ויזר

יוני שאלתיאל: איראן, בוז'י ומה שביניהם

אריק זיו ויזר

קירוב לבבות או אתנן פוליטי?

אריק זיו ויזר

מבחן הפוליטיקה החדשה של יעל גרמן – מערכה ראשונה

אלי חזן

פרשת השבוע עם יעקב וידר

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן