22.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

מפלגת הליכוד פועלת למען קהילת הלהט״ב בזירה הבין-לאומית

׳גאווה בליכוד׳ ייצגה את ישראל בכנס השנתי של תאים גאים במפלגות מרכז-ימין אירופאיות

 

בתאריכים 15-17.9 התקיים בשטוקהולם, שבדיה, הכנס השנתי של הארגון ‘The European Centre-Right LGBT Alliance’. בכנס לקחו חלק פוליטיקאים ופעילים מרכזיים ממפלגות מרכז-ימין אירופאיות, ומספר פעילים מקבוצת ״גאווה בליכוד״ ייצגו בו את הליכוד ואת מדינת ישראל זו השנה הרביעית.

 

הארגון הוקם לפני כ-4 שנים ע״י יו״ר גאווה בליכוד, אוון כהן ואלכסנדר ווגט ((Alexander Vogt, החבר בתא הגאה במפלגות Christian Democratic Union ו-Christian Social Union (הידועות בשם CDU/CSU) שבגרמניה.

הארגון שם לעצמו למטרה לדון בסוגיות השונות המשפיעות על קהילת הלהט״ב ולהעלות אותן במדינות השונות. נציגים ממדינות רבות לוקחים חלק בארגון, ביניהן: גרמניה, שבדיה, פינלנד, צרפת, בלגיה בריטניה וישראל. כמו כן, ההשתתפות בכנס מספקת הזדמנות לחברי ׳גאווה בליכוד׳ לשפר את תדמיתה של ישראל בקרב המפלגות החברות בו וליצור שיתופי פעולה עתידיים.

 

יו״ר האופוזיציה השבדית ומי שעתידה להתמודד על ראשות ממשלת שבדיה, אנה קינברג-בטרה (Anna Kinberg-Batra), אשר ביקרה בארץ במהלך החודש ואף נפגשה עם ראש הממשלה, ציינה את ישראל כמדינה משגשגת ומתקדמת במהלך הנאום שנשאה. לאחר מכן, בשיחה עם הפעילים, אמרה שהיא תומכת בישראל ומקווה להמשיך ולפתח את היחסים עמה. כזכור, במהלך ביקורה בארץ מתחה אנה ביקורת על נושא ההתנחלויות. גם נושא זה עלה בשיחה עמה, אך מדברי המשתתפים עלה שלמרות המחלוקת סביב הנושא, השאיפה שלה היא לחזק את היחסים בין המדינות.

 

בשנת 2014 התכבד גאווה בליכוד לארח את הכנס השני של הארגון בישראל. השתתפו בו השר אופיר אקוניס (ח״כ באותה העת), ח״כ צחי הנגבי והשרה לשעבר לימור לבנת. מאז הקמת הארגון, מפלגת הליכוד לקחה חלק פעיל בעיצובו ובפעילויותיו.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

משה פייגלין הוא הראשון שעונה ל”ממשלה חשופה עם איציק הלל”

אריק זיו ויזר

תל אביב כמראה של הבחירות של לשכת עורכי הדין.

אריק זיו ויזר

מינוי חדש בלשכת השכל : דורון אטיאס הוא יועצה הפוליטי החדש

אריק זיו ויזר

הודעה: אסון פקד את משפחת יצחקי

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה ורעייתו משתתפים בצערה של משפחת צמח בשל פטירתו של דוד חברנו

אריק זיו

אז למה לבחור בצחי ?

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן