23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
הזמנות ואירועים

מפגש דוברי אנגלית בבית-שמש לקראת ה-31.1

בבית-שמש התקיים מפגש לציבור חברי הליכוד דוברי האנגלית בעיר. בפאנל ישבו ד"ר עמנואל נבון, שמואל סקט ודניאל טאובר.

 

 

סקט התמודד בעבר במשבצת העולים בפריימריז. ד"ר נבון מתכונן להתמודד על משבצת זו בבחירות הבאות. טאובר הוא מתמודד צעיר למרכז.

השלושה נשאלו אלות זהות, ענו בתורם והגיבו זה לתשובות האחר.

סקט: "ריבוי המפלגות במרכז ושמאלה מחייב את הליכוד למצב את עצמו חזק בימין. מעשיו של נתניהו בנוגע להתיישבות, נאום בר-אילן, ומינוי ברק לשר הביטחון והדיבורים על שילובו בליכוד אינם עומדים בקנה אחד עם היגיון זה. אני מאמין לנתניהו בדבריו על שתי מדינות".

ד"ר נבון: "כפי שניתן להאמין לנתניהו בנושא של שתי מדינות, יש להאמין לו בתנאים שהוא מציב לקראת מימוש חזון זה. התנאים הם כמעט בלתי-אפשריים. אם אנו רוצים למצב את עצמנו כאלטרנטיבה אמיתית לתכניות ההרס של השמאל, אנו צריכים לשאוף להיות מפלגה גדולה שתפנה לקהל רחב ואת זה נשיג באמצעות שינוי דרסטי של שיטת הממשל. כך נשמור על משרדים משמעותיים נוספים, לא רק הביטחון, אלא גם קליטת העלייה למשל. אני עליתי מצרפת. 30% מעולי צרפת שבים לארץ מוצאם. למה? לאמריקאים יש את 'נפש בנפש' לרוסים יש בעלי תפקידים במוסדות השלטון והצרפתים נופלים בין הכיסאות. הנסיגה בקליטת עלייה חייבת להעסיק אותנו לא פחות מאשר הבעיות הביטחוניות והפערים החברתיים".

טאובר התייחס להשתלבות דתיים במפלגה והמשמעויות האידיאולוגית: "באנו לליכוד כי אנו מאמינים באידיאולוגיה השתוו אבות התנועה- ז'בוטינסקי ובגין. זה לא זר לנו כדתיים. לא באנו להחליף אידיאולוגיה. ז'בוטינסקי היה ונשאר ה'משה רבנו' של התנועה".



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדלקת נר עם השר כחלון

אריק זיו ויזר

כנסים השר יוסי פלד

אריק זיו ויזר

בן 50 ובן 100: שלומי עוז ומאיר הולצמן /מאת:יוסי אחימאיר

אריק זיו ויזר

לו"ז אירועים וכנסים הפתוחים לסיקור תקשורתי לשבוע הקרוב,

אריק זיו ויזר

"מועדון המכון" על ביטחון ישראל

אריק זיו ויזר

כנס פעילים בנושא סתימת פיות או חופש המחשבה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן