18.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
כללי

מפגן ענק: למעלה מ-4,000 ליכודניקים הגיעו לסוכת השר ישראל כץ

בעוד שהתקשורת סוערת מדי יום סביב כותרות חדשות כמו אונסק”ו, הופעת הראפר הערבי תאמר נאפר בחיפה, או מערכת הבחירות בארצות הברית, את הליכודניקים אתמול עניין אירוע אחד בלבד – האירוח השנתי של השר ישראל כץ ורעייתו רונית במושב כפר אחים. יו”ר הכנסת, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים וסגניהם, חברי מרכז, חברי מזכירות ואפילו נציגים דיפלומטים ממדינות זרות הגיעו אמש למדשאה הרחבה הסמוכה לבית משפחת כץ.

ניכר שאלפי הליכודניקים אשר הגיעו “הצביעו ברגליים” והוקירו את הערכתם לפועלו הרב של השר כץ אשר רק שלשום חנך קו רכבת חדש (נוסף על קווי רכבות שונים בארץ). סוכתם של משפחת כץ ידועה כאירוע המוני בד”כ אך נדמה שהפעם אפילו המדשאה הרחבה במושב לא הצליחה להכיל את אלפי המגיעים. במשך למעלה מ-3 שעות זרמו המוני משתתפים לאירוע אשר מוכתר ללא ספק כאירוע השנה. כמות האבטחה במקום העצימה את התחושה שמישהו השקיע מכל הלב ועל כך כמובן נתונה התודה למשפחת כץ ולצוות היועצים שעבדו מסביב לשעון כדי לספק מעטפת מעולה לאלפי המשתתפים.

בנאומו הדגיש השר כץ את נכונותו להימנע משימוש בסמלים או מועדים יהודים לצורך פוליטי ועל כך זכה לתשואות רבות מצד הקהל. האווירה הייתה מאחדת ונראה שזו בדיוק זריקת העידוד שחברי הליכוד היו זקוקים לה; אירוע מאחד, אירוע מגבש אשר מרחיב ומקרב את לבבות ההמונים. אם צריך לסכם במילה אחת: ליכוד.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

Political Tsunami: Summary of eight years of Foreign Relations under Netanyahu

Eli Hazan

ברקת ללא הפסקה

דניאל נחמיה

אירוע מתמודדים לפריימריז בתל אביב

מערכת ליכודניק

Israel is Changing the Middle East

Eli Hazan

הושק ספרו החדש פעיל הליכוד עו”ד דן אילוז

אריאל אילוז

ביטן הוא בולדוזר בהתהוות

אריאל אילוז
דילוג לתוכן