19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
ממשלה

“מעריך את שליחותכם שמטרתה העצמת הזהות היהודית”

כך אמר שר החינוך גדעון סער בערב הגרעינים התורנים הפועלים בעיירות הפיתוח

ב”בית מוריה”, המרכז לקידום הזהות היהודית-ציונית בעיר בבאר שבע, התקיים אתמול בערב  כנס מרשים במיוחד, בהשתתפות מאות מאנשי הגרעינים התורנים מדרום הארץ, שבאו להצדיע לשר החינוך, גדעון סער, על פועלו למען הגרעינים  התורנים, הפועלים בעיירות הפיתוח.

למפגש בבאר שבע, הגיעו נציגים מקרית מלאכי ועד אילת, כולל שדרות, אופקים, נתיבות, קריית גת, אשקלון ובאר שבע , בערב נכחו הרב ד”ר דני טרופר, יו”ר קרן קהילות, שי תובל, מנכ”ל קרן קהילות, הרב שמעון כהן יו”ר בית מוריה בבאר שבע ורבנים ואנשי חינוך רבים מהדרום המזוהים כולם עם הציונות הדתית.

את הכנס יזם וארגן אלון דוידי, חבר מועצת העיר בשדרות ואחד מעמודי התווך של הגרעינים התורנים בארץ.

הרב דני טרופר הצהיר בדבריו, ששר החינוך גדעון סער הוא שר החינוך הראשון שלא בא מהמגזר הדתי ומתקצב בצורה כל כך משמעותית את הגרעינים התורנים. שאר הדוברים סיקרו את פעילות הגרעינים התורנים ושיבחו גם הם בנאומם את שר החינוך על סיועו עבור הגרעינים התורנים.

הנואם המרכזי של הערב שר החינוך, גדעון סער, פתח את נאומו “באתם להגיד לי תודה אבל התודה מגיע לכם על שליחותכם”, השר הוסיף ואמר “הפעילות שלכם היא פעילות ציונית וחלוצית והיא מתקיימת במעגלים משפחתיים, כל המשפחה שליחים. מטרת שליחותכם להעצים את הזהות היהודית, מתוך תפיסה של אחדות-ישראל” השר ניתח בנאומו המרתק את האנטישמיות בעולם בימינו, אחת מהצורות של האנטישמיות המודרנית הוא מעבר מלדה-לגיטימציה של היהודי לדה-לגיטימציה של המדינה היהודית אמר שר החינוך והדגיש כי לכן הניף עם כניסתו למשרד שני דגלים : האיכות וזהות היהודית-ציונית.

השר סער סיים את נאומו בכך שהבטיח שמשרד החינוך ברשותו ימשיך לסייע לגרעינים התורנים.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

השר כץ: מתחייב על המשך הבנייה

אריק זיו ויזר

בוגי : ההיסטוריה של ברן היא ההיסטוריה של ארץ ישראל

אלי חזן

כשבוז’י ביקר בחווה של אברי..

אריק זיו ויזר

רה”מ בירך את השר אדלשטיין לרגל 25 שנה לשחרורו מהכלא הרוסי

אלי חזן

ומה חושב בוגי על המפגינים בדרום תל אביב?

אלי חזן

יהדות תימן עושה כבוד לאזרחים הוותיקים

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן