22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
במצודה והמוסדות

רוני כהן, המועמד המוביל לכנסת במשבצת גליל עמקים

ראש מועצת יבנאל, רוני כהן, איש ליכוד ותיק, הצהיר כבר לפני כשנה על כוונתו להתמודד על המקום המשוריין למחוז גליל-עמקים ברשימת ליכוד לכנסת ורגע לפני הפריימריז עושה רושם שאין אף מתמודד שמאיים על סיכוייו.

 

לפני כשנה שהבחירות עדיין לא נראו מעבר לאופק, הצהיר ראש מועצת יבנאל, רוני כהן, על כוונתו לרוץ ברשימת הליכוד לכנסת הבאה. מאז, הירבה כהן לפקוד את לשכות הח"כים והשרים בכנסת ולחרוש עם הפמלייה הצמודה שלו את אזור הצפון בכנסים ומפגשי פעילים. לפני כשבועיים שהחלו הדיבורים על הקדמת הבחירות, כבר היו כהן וצוותו מוכנים לקראת הישורת האחרונה בניגוד לרוב מתחריו שמוצאים עצמם היום לא מוכנים לקראת הפריימריז.

כהן, איש ליכוד ותיק, נולד וגדל במושבה הגלילית יבנאל שם גם הקים את ביתו עד שלימים הפך לראש המועצה. הוא קיבל לידיו ירושה שכללה גרעון של כ-20 מיליון שקלים ובעזרת תכנית הבראה ארוכה, הצליח לצמצמו עד לאיזון כלכלי מוחלט. כיום, לאחר שבע שנים, לאחר שהפך את המושבה יבנאל למוקד תיירות פנים משגשגת, קידם פרויקטים רבים לטובת אזור הגליל והעמקים הוא מתפנה לאתגר הבא: חבר כנסת מטעם תנועת הליכוד בשורותיה גדל וצמח.

לפני כשנה כאמור החל להיפגש עם שרים וחברי כנסת וכן עם ראשי רשויות ופעילים מרכזיים ומכולם ללא יוצא מן הכלל קיבל רוח גבית להתמודד על התפקיד. הוא החל לקיים כנסים באזור הצפון אליהם הגיעו ראשי רשויות כגון ופעילים מרכזיים שהצהירו כי יתמכו בו. יש לציין כי על פי תוצאות סקרים פנימיים והלך רוח ברחוב הפוליטי בערי הגליל כיום, שנה לאחר שהחל בקמפיין ורגע לפני הפריימריז, מסתמן כי כהן הוא המועמד המוביל לייצג את הגליל והעמקים בכנסת הבאה. כהן עצמו שהיה עסוק השבוע בפתיחת המטה המרכזי שלו בעיר טבריה, סירב להתייחס לספקולציות והסכים לומר רק: "מצפה לנו עוד דרך ארוכה והמון עבודה. אבל כבר היום אני יכול להבטיח לכולם שכפי שדאגתי לאזור הגליל והעמקים בעבר, כך אדאג לביסוס האזור לאחר בחירתי". 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

נחמה קטנה לנתניהו העליון קיבל את בקשתו

אריק זיו ויזר

מי יבחר את המחוזות לכנסת הבאה

אריק זיו ויזר

האם סטרוק משתלטת על בית הדין של הליכוד

אריק זיו ויזר

רשימת המועמדים בסניף בית שאן

אריק זיו ויזר

הנגבי מעוניין לעצור את הועדה המסדרת

אריק זיו ויזר

בחירות חוזרות בחדרה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן