32.1 C
תל אביב
28 במרץ 2024
ליכודניק
בארץ

מסלאווי : "נפגין ביום רביעי בכל הכוח : ממשלה תתעוררי"

היום (א') הודיעו תושבי שכונות דרום העיר תל אביב על קיומה של עצרת המונית, ביום רביעי הקרוב (23.5). עצרות נוספות  יתקיימו במקביל במספר ערים ביניהן :שדרות, אשקלון, אשדוד, אילת ובני ברק.

 

בעקבות אירועי השבועות האחרונים, והאלימות הגואה בשכונות הדרום, החליטו תושבי כל השכונות להתאחד תחת דרישה חד משמעית ממשלת ישראל טפל בבעיה בצורה אינטנסיבית. "במשך שנים אנו שומעים את ממשלות ישראל מפריחות סיסמאות חלולות. לא יכול להיות מצב שבו אזרחים מופקרים לגורלם, ללא ביטחון וללא תשתיות. סיסמאותיהם של חברי הממשלה יפות ככל שיהיו לא מספיקות והם לא מובילות לתוצאות בשטח", אומרים בוועד הפעולה של שכונות דרום תל אביב.

בעצרת יישאו דברים תושבי השכונות בדרישה חד משמעית: ממשלת ישראל צריכה לקחת אחריות ולהתייחס ברצינות לתושביה.

העצרת תתקיים בשעה 19:00  בצומת הרחובות ההגנה  והאצ"ל (שכונת התקווה).

במקביל יתקיימו הפגנות במספר מוקדים ברחבי הארץ:

שדרות- צומת ניר עם, אשקלון-קניון גירון, אשדוד-במרכז שכונה ב', אילת-ברחבה מול שדה התעופה, בני ברק- רח' ז'בוטנסקי ליד ביתן המלך.

יו"ר ועד הפעולה של שכונות דרום תל אביב, שלמה מסלאוי, התייחס הבוקר לדבריו של ראש הממשלה :" תושבי השכונות מופקרים ומסתגרים בבתיהם. אנו עדים לכך שהתופעה מתפשטת ברחבי הארץ ובערים נוספות היא מתעצמת ומעמיקה. היום התייחס ראש ממשלת ישראל לבעיית הזרים. לא ייתכן שאחרי שנים של מכתבים, סיורים של שרים, ופניות לגורמים שונים ראש הממשלה עדיין לא מציע פתרונות. מאסנו במילים חלולות שלא מציעות כלום. אנו פונים לראש הממשלה בפנייה אנושה , הכרז על מדיניות הגירה מוסדרת, הכרז על מצב חירום לאומי והקצה כוחות שיטור מיוחדים להתמודד עם הבעיה."

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הרמת כוסית חגיגית בלשכת עורכי הדין לציון הצלחת המאבק לביטול חישוב המס המאוחד לבני זוג העובדים בעסק משותף

אלי חזן

אבל כבד בעולם היהודי עם פטירת הרב מרדכי אליהו

אריק זיו ויזר

״עם הפנים לירושלים״

מערכת ליכודניק

רעיית ראש הממשלה ביקרה את משפחת חלל צה"ל שון כרמלי

אלי חזן

אסתר אצל יהושע בן נון – כך ממזגים היסטוריה יהודית

אריק זיו ויזר

סגירת מעגל: יאיר שטרן הבן ביקר לראשונה ב"חוות יאיר" ע"ש אביו, מחולל הלח"י

אלי חזן
דילוג לתוכן