27.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בארץ

מסיקה לשר אהרונוביץ: חקור כל עלילות ה’תג מחיר’

רובן יתגלו כעלילות בסגנון נסיון פיצוץ מסגד “חסן בק”

בעקבות כתב האישום החמור שהוגש הבוקר (ה) כנגד עבדאללה, רמזי ויוסף מוחמד באכר -שלושה ערבים תושבי יפו, החשודים כי עשרה ימים לאחר הטבח באיתמר תכננו להניח מטען במכונית תופת ביציאה ממסגד חסן בק ביפו עם סיום התפילה ביום שישי במטרה לרצוח עשרות מתפללים ערבים, ולרשום במקום כתובת גראפיטי “תג מחיר” על מנת לייצר את הרושם כי מדובר בפעולת מחיר של פעילי ימין או מתיישבים מיהודה ושומרון, פנה היום ראש המועצה האזורית שומרון גרשון מסיקה במכתב דחוף אל השר לבטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ, בבקשה כי יורה לחקור מחדש  את כל האירועים שפורסמו ע”י ארגוני השמאל הקיצוני תחת הכותרת “תג מחיר”.
מסיקה מביא במכתבו אירועים רבים נוספים בהם התגלה כי האירועים שנטען לגבם שהם “תג מחיר” של מתנחלים, וטוען כי בדיקה נמעמיקה תעלה כי רובם ככולם הם עלילות של ערבים ביו”ש הרוצים לזכות בפיצויים לחינם ממדינת ישראל, ביו”ש או של ארגוני שמאל קיצוני  המעוניינים לייצר פרובוקציות ע”מ להתסיס את הערבים ולהבעיר את השטח.
בין השאר כותב מסיקה במכתבו לשר לבטחון הפנים:
“כידוע לכבודו, הוגש היום כתב אישום כנגד עו”ד גור פינקלשטיין ושלושת בני משפחת באכר מיפו.
בין האישומים המפורטים בכתב האישום, עולה כי עבדאללה, רמזי ויוסף מוחמד באכר תכננו לפוצץ מכונית תופת בכניסה למסגד חסן בק בזמן יציאת ההמונים מתפילת יום השישי, עשרה ימים לאחר טבח חמשת בני משפחת פוגל באיתמר, כדי לבצע הרג המוני של מתפללים ערבים ולרשום במקום כתובת גרפיטי של המילים “תג מחיר” – זאת על מנת לייצר את הרושם שכביכול מתיישבים פוצצו את המסגד.
זו אינה הפעם הראשונה.
בשנתיים האחרונות, אנו טוענים רבות כי רוב המקרים המכונים בתקשורת “תג מחיר” הינם עלילות, ומדובר בדרך כלל במעשי פרובוקציה יזומים ע”י ערבים החפצים בפיצויים חינם ממדינת ישראל או פעילי שמאל  קיצוני המעוניינים להתסיס ולהבעיר את השטח.
 כך למשל, טען ארגון השמאל הקיצוני “בצלם” כי ב- 18.12.2010 תקפו מתנחלים רועה צאן ערבי ושרפו לו 17 כבשים.  לאחר עשרות כותרות משמיצות בכלי התקשורת בארץ ובחו”ל, התברר בקול דממה דקה כי ה”מתלונן” הערבי יצא דובר שקר בבדיקת פוליגרף משטרתית, וכי מדובר בתאונה עצמית של שריפת קוצים לא מבוקרת שהצית בכדי לבשל לעצמו קפה.
שום צעד לא ננקט כנגד ארגון השמאל הקיצוני “בצלם”
לפני כשנה אירע מקרה דומה של דיווח על הצתת אוטובוס ערבי בכפר ראס- אל – עמוד, תוך טענות מצד ארגוני שמאל קיצוני כי מדובר ב”תג מחיר” – עד שהתברר שהאירוע התרחש בליל שבת…
בנוסף, בשנתיים האחרונות דווח על הצתת מסגדים בידי מתיישבים או פעילי ימין כביכול, כשבמקרה אחד (לובאן) התברר כי מדובר בקצר חשמלי ובמקרה השני (יאסוף) – למרות חקירת השב”כ לא נמצא דבר.
האירוע האחרון הוא חמור במיוחד – ברור לכל מה היה מתרחש בארץ ובעולם לו היו מצליחים שלושת הערבים הנאשמים לפוצץ את המסגד וליצר מצג שווא כי מדובר ב” תג מחיר” של מתיישבים או פעילי ימין.
אני פונה לאדוני ומבקש כי תורה לקריאת חקירה יסודית על כל האירועים שפורסמו ע”י ארגוני השמאל הקיצוני תחת הכותרת “תג מחיר”.
אני בטוח שרובם יתבררו כעלילה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

חברי הליכוד טיילו בחברון ובנותיה

אריק זיו ויזר

ריבלין: “הגרעינים התורנים הם חלוציה של מהפכה ציונית חברתית ורוחנית”

אריק זיו ויזר

עוד מהלך חסר אחריות של ברק, על רוה”מ להתערב

אריק זיו ויזר

זהר טל חוגג יום הולדת וכובש את מחוז תל אביב

אריק זיו

פלונטר ההסדרה

אמיתי שיף

השרה רגב נפגשה עם יו”ר ועידת צעירי הליכוד

אריאל אילוז
דילוג לתוכן