25.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא במכון האקדמי לב

פרויקט “מנהיגות צעירה” של ליכודניק וצעירי הליכוד, מביא לכם סדרת ראיונות עם היו”רים של תאי הליכוד באוניברסיטאות השונות



שמעון דדון, סטודנט שנה שניה להנדסת תוכנה במרכז האקדמי לב (מכון לב), הוא יו”ר תא הליכוד בקמפוס, חבר נשיאות צעירי הליכוד, ממייסדי פורום העתודאים הארצי ומזכ”ל אגודת הסטודנטים של מכון לב. שמעון הינו בין הפעילים היותר צעירים בקרב הסטודנטים.

 

 איך הגעת לליכוד וספציפית לתא?


“בהמנון של המפלגה מופיעים המילים “הליכוד הוא בלב, הליכוד הוא בראש”. אני חושב שזה היה התהליך גם אצלי. גדלתי בסביבה שחינכה לפי ערכי הליכוד, ומטבע הדברים היה לי מקום מיוחד בלב לליכוד. אך השלב היותר חשוב מבחינתי היה בנעוריי. עברתי תקופה שבה חשבתי רבות הן על הנושא הכלכלי והן על הנושא המדיני. ומהר מאוד התחדד לי שדרך הליכוד היא הדרך הנכונה להנהיג את מדינת ישראל.לכן זה היה מאוד טבעי שכאשר התחלתי את לימודיי האקדמיים במרכז האקדמי לב (מכון לב) השתלבתי בפעילות התא.”




לאלו מאיתנו שלא מכירים – ספר לנו קצת על התא שלך.


“היום יש לנו “צרות טובות” בתא לביא במכון לב. אחרי הבחירות לאגודה כאן, חברי היקר רזי בן ציון נבחר לראשות האגודה – הדבר יצר כפילות מסוימת. וכאשר האג’נדה במכללה היא לאומית מלכתחילה, תא הליכוד כ”תא הליכוד” מעט נדחק לפינה.

מתוך הבנה שעבור פעילות שצבועה כולה בצבע של הליכוד יש להקים תא, אנחנו עמלים כעת על פגישת ההתנעה יחד עם כל חברי התא לקראת הסמסטר הבא. מעבר לפעילות המפלגתית הברורה מאליה אנחנו גם מתכוונים להמשיך ולקדם את תפיסת העולם שלנו בעזרת סמינרים, התנדבויות ועוד המון. יש למה לצפות וכמובן שמחכה המון לכל הליכודניקים ממכון לב שיצטרפו אלינו לעשייה.”




איך אתה תופס את ההשתלבות של הצעירים במפלגה?


“אנחנו באמת רואים התעוררות בקרב הצעירים במפלגה. ואחרי שנים רבות, יש לנו יו”ר צעירים שמוביל את פעילות הצעירים בצורה יוצאת דופן. אבל נראה שזה עדיין לא חלחל מספיק במוסדות המפלגה. כולי תקווה שפעילות הצעירים תתורגם להשתלבות מעשית בתוך מוסדות המפלגה.”




מה צריך לעמוד לדעתך על סדר יומה האידיאולוגי של המפלגה היום? איזה נושאים אתה חושב שחשוב לקדם?


“במבט מבחוץ זה נראה שבנושא הכלכלי אנחנו נגררים ולא מובילים. וחבל שכך. כיון שלעניות דעתי חשוב להציג לציבור את המדיניות הכלכלית שהליכוד דוגל בה. כיון שהיא הפתרון האמיתי ליוקר המחיה. ניקח לדוגמא את מוצרי הצריכה, הפתרון אינו הכנסת מוצרים נוספים לפיקוח, אלא פתיחת שערי הייבוא ומתן הקלות ליבואנים (כגון הכרה של המדינה בתווי תקן מוכרים מהעולם וכן בכשרויות. מה שחוסך ליבואן את הצורך לעבור בירוקרטיה מול עשרות גופים שונים על ייבוא מוצר בודד) מה שיוביל לתחרות ויקטין את הריכוזיות המאפיינת את השוק.”




איפה היית רוצה להשתלב במפלגה לכשתסיים את התפקיד?


“בטווח הרחוק, מאז ומתמיד היתה לי שאיפה לאייש את תפקיד מזכיר הממשלה. בטווח הקרוב אני אמשיך בעשייה למען הציבור. בין אם בתחום הפוליטי ובין אם לא. מה שבטוח, שהערכים שספגתי בליכוד ינחו אותי לאורך כל הדרך.”




עם איזה דמות היית רוצה לשבת לקפה (קח בחשבון שבגין, ז’בוטינסקי וצ’רצ’יל תפוסים)?

“ד”ר יובל שטייניץ”




כמה מנדטים ייקחו הליכוד בבחירות?

“26”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

לביא גלעד – גם במכללת ספיר

אלי חזן

צעירי הליכוד בשנת תשע”ב – עשייה ללא הפסקה

אלי חזן

כשצעירים איכותיים מייצגים את הליכוד בברלין

אריק זיו ויזר

לבטל את יו”ר צעירי הליכוד!!!

אריק זיו ויזר

“מי שחושב שמדינה פלסטינית מעבר לפינה שוגה באשליות”

אריק זיו ויזר

טורבו. ציונית. אקטיבית. אלה קובלנץ תרה את הארץ לאורכה ולרוחבה

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן