24.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה הפתוחה

פרויקט מנהיגות צעירה של ליכודניק וצעירי הליכוד, מביא לכם סדרת ראיונות עם היו”רים של תאי הליכוד באוניברסיטאות השונות

 

 


שילת בן אבו, בת 26 היא סטודנטית שנה שלישית למדעי המדינה ויחסים בינלאומיים באוניברסיטה הפתוחה, מועסקת במשרת סטודנט ברשות המיסים ומתנדבת כחובשת בכירה במד”א ירושלים. גרה בהתנחלות הגדולה בארץ – ירושלים.

 


אז איך הגעת לליכוד וספציפית לתא?


“השאלה האמיתית היא איך הליכוד הגיע אלי. הליכוד היא מפלגה שמושתתת על ערכים ואידיאולוגיה שאני מאמינה בהם ורואה בהם ערך עליון. אני מאמינה בזכותנו היהודית על ארץ ישראל, מאמינה בארץ ישראל השלימה ללא פשרות וויתורים, מאמינה בשלום בר קיימא ואם אין אפשרות להשיג אחד כזה אולי נצליח להשיג הסדר…


מפלגת הליכוד היא המפלגה היחידה שיכולה להבטיח לי ביטחון אמיתי, הן משכננו הקרובים והן מהרחוקים, מפלגה לא מתנצלת ומתחנחנת, לא מנסה למצוא חן בעיני מנהיגי העולם על חשבון אזרחיה. מפלגה ששמה לה למטרה לקדם שוק חופשי וכלכלה חופשית.


מפלגת הליכוד היא מפלגה חילונית ליברלית ששומרת על צביונה של המדינה כיהודית ודמוקרטית ויחד עם זאת בעד הענקת זכויות למיעוטים, מקבלת את האחר (זוגות חד מיניים) ודואגת לשוויונם המלא בחברה.

 כל אלו הם ה- “אני מאמין” שלי וזה הסיבה שאני כאן!”




לאלו מאיתנו שלא מכירים – ספרי לנו קצת על התא שלך.


“תא לביא באוניברסיטה הפתוחה הוקם לאחר מאבקים ממושכים עם הנהלת האוניברסיטה ע”י אבי דוד דניאל לוין ומאיר כהן (המאסטרים שלי). לאחר שנה של הקמת התא וגיבושו לכדי תא ויחד עם זאת גיבוש חבריו שהם חומר אנושי איכותי מהמדרגה הראשונה!! נבחרתי ע”י חברי התא להמשיך להוביל אותו.

במהלך השנה התא שלנו ערך פעילויות שונות, בין היתר סיור סליחות, ערב וותיקי הליכוד בבאר ז’בוטינסקי, סיור כנסת עם יולי אדלשטיין ועוד שלל פעילויות. ההישג המשמעותי ביותר שלנו היא שרן השכל חברת התא שהתמודדה לפריימריז בליכוד והגיעה למקום ה – 31.”




איזה תוכניות מיוחדות יש לכם בתא השנה?


“השנה עוד לא התחילה וכבר מתוכנן לנו פאנל בחירות בנוכחות שרים וחברי כנסת מכלל המפלגות  (11.03 – שריינו לכם ביומן) בימים אלו מתבשלת תוכנית מתמחים, הרעיון הוא להיצמד לחברי כנסת לעזור להם וללמוד מניסיונם הפרלמנטרי. בנוסף, נערוך דיבייטים לאורך השנה בשת”פ עם מועדון הדיבייט של האוניברסיטה הפתוחה, נארח חכים ושרים לדון בנושאים בוערים וכמובן נמשיך עם מפגשי בתי הקפה הקבועים והכיפיים שלנו – שם תמיד מתגבשים ועולים רעיונות מטורפים לפעילות התא.”




איך את תופסת את ההשתלבות של הצעירים במפלגה?


“יפה לראות איך הצעירים במפלגת הליכוד מרימים את הראש אחרי תקופה ארוכה  שהם היו כמעט שקופים. השתלבות הצעירים במפלגה זוהי נקודה שיש לחזק ותת לה את הגיבוי המלא לעשות לפעול ולשנות. הצעירים הם דור העתיד של המפלגה ומן הסתם העתיד של ההנהגה הישראלית.”




מה צריך לעמוד לדעתך על סדר יומה האידיאולוגי של המפלגה היום? איזה נושאים את חושבת שחשוב לקדם?


“נושאים חברתיים. ללא ספק! כולם יודעים שהליכוד חזק בביטחון, ונכון, הביטחון הוא הקרקע שלנו. בלעדיו כל דבר אחר שנקדם הוא חסר חשיבות.. אז אחרי שהביטחון כבר בכיס שלנו חשוב לקדם נושאים חברתיים כלכליים, חשוב שנוכל לחיות בכבוד, שנוכל לסגור את החודש שנוכל לקנות פה דירה ונוכל למלא עגלה בסופר ולשלם עליה מחיר הוגן!”




איפה היית רוצה להשתלב במפלגה לכשתסיימי את התפקיד?

“אולי תופתעו לשמוע אבל לא הייתי רוצה להשתלב במפלגה, אני פוליטיקאית בנשמה, אבל הפוליטיקה הישראלית קצת גדולה עלי.. הייתי רוצה למצוא את עצמי בעוד כמה שנים שגרירה / קונסולית – הייתי רוצה להיות הפנים של ישראל בעולם, לעשות קצת הסברה.”

 



כמה מנדטים ייקחו הליכוד בבחירות?

“כמה שיותר! אני באופן אישי אשמח לראות את שרן השכל כחברת כנסת בכנסת הבאה מה שאומר שהתקווה שלי היא 31 פלוס.”

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד-עצרת הזדהות עם חיילי צה”ל ותושבי הדרום

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בצפון השיקו את פעילותם

אריק זיו ויזר

מומלץ:הקליפ של צעירי הליכוד

אריק זיו ויזר

מהפך : דוד שיאן עלה למקום הראשון

אריק זיו ויזר

יום הולדת שמח לשרי ארץ קדושה ולצביקה עיתין

אלי חזן

הכהניסטים משתלטים על הליכוד

Gilad Trugbild
דילוג לתוכן