24.1 C
תל אביב
26 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

מנהיגות צעירה: ראיון עם יו”ר תא לביא באוניברסיטה העברית

פרויקט מנהיגות צעירה של ליכודניק וצעירי הליכוד, מביא לכם סדרת כתבות על היו”רים של תאי הליכוד באוניברסיטאות השונות

 

 

שמי יובל אלגד, בן 25 מירושלים, למדתי בתיכון הגמנסיה העברית רחביה ואת שירותי הצבאי עשיתי כלוחם ביחידת עוקץ. לאחר יורוטריפ ועוד טיול בארה”ב התחלתי את לימודיי באוניברסיטה העברית, אני בשנה ב’ של מדע המדינה ומזה”ת. וכחלק בלתי נפרד מאהבתי לליכוד אני אוהד את בית”ר ירושלים.




לאלו מאיתנו שלא מכירים – ספר לנו קצת על התא שלך.


“תא לביא בואניברסיטה העברית הוא תא שנמצא לרוב באוכלוסייה לא אוהדת, הקמפוסים של האוניברסיטה העברית ברובם מורכבים מאנשי שמאל, זה אחד המכשולים שאנו צריכים להתמודד איתם. בגלל גודלו המשמעותי של תא לביא באוניברסיטה העברית, שהוא תא הימין הגדול בישראל, התא עובד שונה מתאים אחרים כדי שהשליטה על כל זרועות התא תהיה מקסימלית. התא בנוי מצוותים אידיאולוגים – פוליטי מדיני וכלכלי חברתי – מצוות חוץ והסברה שאחראי על כל הגישה החוץ קמפוסית שלנו והמדיה. מלבד זו יש את הצוותים שעובדים מאחורי הקלעים וזה צוות הגיוס, האגודה, חקיקה ותקנון. כל אלה ביחד עם צוות קמפוסי החוץ – גבעת רם, עין כרם ורחובות – תחת המזכירות שראשי הצוותים המזכיר והסיור חברים בה ביחד איתי. העץ המבני של התא הוא מאוד רחב ועם הרבה ענפים זאת לאחר שהבנו שזו הדרך הנכונה ביותר לנהל תא בסדר גודל כזה.”




“איזה אתגרים עומדים בפניכם בקמפוס?”


“קמפוס הר הצופים הוא קמפוס לא אוהד של הימין, האליטה האקדמית היא ברובה שמאלנית מה שגורם לנו להרגיש לא בנח בין כותלי המוסד. לשמחתי אנחנו מצליחים להתגבר על העניין הזה באיתנות שראויה לשבח, הפעילים יוצאים ומפיצים את בשורתינו כאנשי ימין בכל רחבי הקמפוס, עושים ארועים, מארגנים סיורים והתנדבויות. האתגרים שעומדים לפנינו הם בעיקר לעמוד נגד ארועים אנטי ציוניים שקורים בקמפוס ומול שמאל רדיקלי שמנסה להשמיץ את המפלגה בכל דרך, אנחנו עומדים חסרי בושה בארועים אלה ומסבירים שהמצב שונה מאיך שהוא מוצג ע”י אותם גורמים. לשמחתי המצב בקמפוס משתנה בזכות הפעילות של תא לביא ולראייה התא עקף בכמות הפעילים את תא אופק של מפלגת העבודה ובקרוב יעקוף גם את התא הראשון בגודלו.”




איך אתה תופס את ההשתלבות של הצעירים במפלגה?


“אני חושב שמערכת בחירות יכולה להיות מוכרעת על נראות בשטח, מפלגה שיראו אותה יותר ותתקרב יותר לאזרחים תוערך יותר בציבור, מפלגת הליכוד כפי שהיא מלאה בכל טוב על כל איבריה היא מלאה גם בצעירים שרעבים לעשייה. אני חושב שמפלגת הליכוד צריכה לאפשר לצעירים יותר לפרוש את כנפיהם כי אם רק יתנו להם הם יביאו למפלגה כל כך הרבה כבוד והזדהות בקרב הציבור הישראלי, הצעירים הוא גוף חשוב מאוד בכל מפלגה ואני שמח שעכשיו אחרי שנבחר יו”ר צעירים חדש הדברים יחלו לנוע בצורה יותר משומנת.”




מה צריך לעמוד לדעתך על סדר יומה האידיאולוגי של המפלגה היום? איזה נושאים אתה חושב שחשוב לקדם?


“מפלגת הליכוד היא מפלגה שיש בה אנשים שיכולים לפעול למען כל מטרה שתעלה, הליכוד יודע להביא בטחון, הוא יודע להרים את הכלכלה, לדאוג לחברה ולפתח תשתיות. אני חושב שאנו צריכים להתאים את עצמנו מעת לעת, ספציפית במערכת הזו אני חושב שהדגש צריך להיות על העניין החברתי, הציבור יודע שאם צריך בטחון אז הוא מגיע לדפוק על דלתה של מפלגת הליכוד, בקשר לעניינים הכלכליים חברתיים שהליכוד קידם התקשורת לצערינו עוצמת עיניים ולכן חשוב שנדגיש אותם, חשוב שנראה את הדברים המדהימים שהליכוד עשה בשש שנותיו בשלטון בכל תחום, כך נביא את הנצחון.”

 



כמה מנדטים ייקחו הליכוד בבחירות?


“30, מי שמכוון לירח מקסימום ייפול על הכוכבים, הייתי רוצה לראות את הליכוד מדבר על כך שהוא הולך לחצות את קו ה- 30 מנדטים, אחד הדברים החשובים שאנחנו צריכים לעשות אגב לא רק במערכת בחירות הוא לא ליפול לשיח של השמאל שמנבא לנו שחורות, בתחילת מסע הבחירות הזה ניבאו לליכוד 25 מנדטים, אנחנו צריכים להגיד ולשדר שהליכוד יביא הרבה יותר, לשנות את השיח בישראל ולגרום לכך שנחצה את קו ה- 30.”



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד והשר כ”ץ ערכו סיור בשוק “מחנה יהודה”

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד חולקים כבוד לחללים הדרוזים

אלי חזן

תא לביא – גם באוניברסיטה הפתוחה

אלי חזן

פנאל מדיני בשיתוף התאים הפוליטים בבר אילן

אריק זיו ויזר

המירוץ ליו”ר מועצת צעירי הליכוד מתחמם

אריק זיו ויזר

כנס מוצלח נוסף לתא הליכוד “לביא-גלעד” באוניברסיטת תל-אביב

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן