29.1 C
תל אביב
25 באפריל 2024
ליכודניק
בליכוד

ממשלת נתניהו מצדיעה לצפון

לאחר ישיבת הממשלה המיוחדת שהתקיימה בצפת- לרגל פתיחתו ההיסטורית של בית-הספר החדש לרפואה בעיר, מאות פעילי ליכוד מרכזיים הגיעו מרחבי הצפון אל אולם הכנסים בחצור הגלילית- לערב תמיכה והזדהות בראש הממשלה וחברי הסיעה בכנסת

בערב עצמו- העניק ראש מועצת חצור שמעון סוויסה, תעודת אזרח של כבוד לראש הממשלה, ולשרי הליכוד החברים בה. סוויסה הודה לשרים על פעילותם ותרומתם למען הצפון בכלל, ולחצור הגלילית בפרט.
למרות שהאירוע היה מוצלח היה טעם לפגם כאשר הקהל הוזמן לשעה חמש בערב, ונתניהו הגיע רק בשעה שמונה, הגיע הזמן שהמנהיגים יכבדו את הציבור, רבים נטשו את האולם שבכל מקרה היה מלא.

ראש הממשלה נתניהו אמר בנאומו כי “יש ממשלות שמדברות ויש ממשלות שעושות. אנחנו עושים! עושים בביטחון, עושים בכלכלה, עושים ברווחה, ועושים בכל התחומים!” הקהל הגיב בתשואות לדברי ראש הממשלה.
כאשר ראש הממשלה הזכיר את החזרת גלעד שליט מחיאות, נתניהו קיבל מהקהל הרבה מחיאות כפיים, אין ספק כי החזרת שליט מוכיחה כי רבים בליכוד תמכו בעיסקה.
על השר יובל שטייניץ אמר ראש הממשלה כי הוא “שומר על העץ שיגדל טוב, והוא גודל טוב ברוך ה’..”

ראש הממשלה שיבח את השר ישראל כץ, ואמר כי הוא “מחבר את כל ארץ ישראל בכבישים ובמחלפים, ובכך מסיר את הפקקים..”

על  גדעון סער אמר כי הוא “מכניס למערכת החינוך ערכים רבים, יסודות חשובים, ועושה מהפכה של ממש במערכת החינוך.”

על השרים משה כחלון, גלעד ארדן ויולי אדלשטיין, הרעיף נתניהו שבחים על פעילות משרדיהם והעשייה המרובה שלהם.

כמו כן החמיא נתניהו לשר משה בוגי יעלון- על פעילותו הענפה למען ביטחון המדינה, ואמר כי הוא “יושב בישיבות החשובות ביותר שלנו..”
השר יוסי פלד, ששימש לא מעט שנים כאלוף פיקוד צפון מיתולוגי- זכה למחיאות כפיים סוערות מצד תושבי הצפון, לאור דברי ראש הממשלה כי הוא “לוקח אותו למסעותיו השונים ע”מ להסביר טוב יותר את עמדת ישראל בעולם- לאור היותו ניצול שואה ואלוף בצה”ל- וזאת בכדי להראות לכל העולם את התקומה המדהימה של מדינת ישראל.” כמו כן ציין נתניהו את דאגתו של השר פלד לניצולי השואה וללוחמי צד”ל.

בדבריו ציין ראש הממשלה גם את פעילות סגני השרים וראשי הוועדות השונים בכנסת אשר נכחו בכנס, ובהם גילה גמליאל (מלגות לחיילים משוחררים בפריפריה), לאה נס (אחראית על אוכלוסיית הקשישים ופרויקטים חברתיים רבים), זאב אלקין יו”ר הקואליציה, כרמל שאמה (יו”ר וועדת הכלכלה), ציפי חוטובלי (יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה), אופיר אקוניס, ציון פיניאן, ומירי רגב לוחמת חברתית , ח”כ ציון פיניאן [מרכז הקואליציה בועדת הכספים.

קוטוב מעניין שפעילים רבים פנו לרפאל טרבלסי יועצו הפוליטי של השר יוסי פלד מפעילי השטח הבולטים בצפון, ושאלו אותו על הארגון שהוא מהמיסדים “ישראל שלי”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

מודי סעד במכתב נרגש אל רה”מ

אלי חזן

רשימת המתמודדים לבחירות המקדימות בליכוד

אריק זיו ויזר

יעקב ברדוגו איש השנה בתקשורת של ליכודניק

אריק זיו ויזר

אילן כהן מרעננה תומך בריבלין ובחברי הכנסת הצעירים בליכוד

אלי חזן

יום הולדת למאור שמעון – ליכודניק מאחל מזל טוב

אלי חזן

שר החינוך חושף : אלו הסיבות שבגינן פוטר גבי אביטל

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן