23.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

ממשלת אחדות מתחת לאף

יש מי שיודעים לספר לנו שעם צאת החג מתבשלת לה בסודי סודות ממשלת אחדות יחד עם המחנה הציוני.  הרצוג מכחיש וגם בסביבת ראש הממשלה נתניהו הדברים מוכחשים.




זאת לא הפעם הראשונה שמתפרסמים או שמודלפות ידיעות על מגעים בין ראש הממשלה נתניהו לבין יושב ראש המחנה הציוני יצחק הרצוג.  בסבב הקודם שהיה מי שבסוף נכנס היה לא אחר מישראל ביתנו בהנהגת ליברמן שהחליף את בוגי יעלון כשר ביטחון.


אותם מקורות יודעים לספר על ועידה חשובה לקראת סוף השנה שמתבשלת ושלראש הממשלה נתניהו מאוד חשוב להגיע יחד עם יצחק הרצוג כשר החוץ שלו.  מתוך מה שעד כה דלף מאותם פגישות סודיות זה שלפחות שמונה תיקים למחנה הציוני מה שכנראה מסתמן משאיר את הבית היהודי בחוץ.


האם מהלך זה רציני? וכיצד הוא הולך להשפיע על הרכב התיקים בתוך הליכוד עצמו? האם ראש הממשלה הולך להזיז את שר התחבורה מתפקידו? והאם מירי רגב אומנם תזוז מהתרבות אך תשודרג לתפקיד הקבינט מדיני ביטחוני?  בעבר כבר הינו קרובים לסגירת סיכומים כאלה ואחרים.  רק שהפעם זה נראה רציני יותר ובשל יותר.


בשביל המחנה הציוני והרצוג עצמו מדובר בחמצן לנשימה לאור הסקרים בהם המפלגה מתרסקת לחלוטין למול הזינוק המטאורי של מפלגת יש עתיד של יאיר לפיד. היו גם מי שכנראה יתנגדו למהלך זה בתוך המחנה הציוני. גם בליכוד אין אחדות דעה בעניין הצטרפות שכזאת בטח ובטח כשלא ברור עד הסוף מה המחיר בסוף יהיה? מה שברור משעמם זה לא!

 

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

ארדן: דגן מחבל באינטרסים של המדינה

אריק זיו ויזר

בוגי : "ישראל לא צריכה להוביל המערכה נגד הגרעין הצבאי האיראני"

אלי חזן

יו"ר חדש למפעל הפיס

"עלינו למנוע מצב שבו קשישים משלמים על ערכות מגן"

אריק זיו ויזר

נחנך האתר הארכאולוגי הבינלאומי בהר גריזים לאחר 12 שנה

אלי חזן

סוף לאבסורד של האג

דניאל נחמיה
דילוג לתוכן