24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
צעירים

ממלכתיות – גם ברגעים מכריעים

הכנס המסכם של עומרי אקוניס לקראת הבחירות לראשות צעירי הליכוד בוטל עקב האירועים הקשים בירושלים. את החלטתו נימק : “לא עוסקים בפוליטיקה ביום שכזה” 

 

כמאה וחמישים אנשים אישרו את בואם לכנס התמיכה בעומרי אקוניס בבחירות לתפקיד יו”ר הצעירים, שאמור היה להתקיים ביום שלישי האחרון בסניף צפון-מזרח ת”א, ביניהם ראשי סניפים, פעילי שטח מרכזיים, צעירים בעלי השפעה וראשי תאים סטודנטיאליים מכל רחבי הארץ המביעים תמיכה בלתי מסויגת בעומרי.

עם זאת, אקוניס החליט בצעד נועז לבטל את הכנס בעקבות מתקפת הטרור בבית הכנסת בירושלים. “אין לעסוק בפוליטיקה בימים שבהם עם ישראל כולו מרכין ראש עקב אירוע רצחני שכזה” מצהיר אקוניס, “למרות שאנו נמצאים ברגעים המכריעים של המרוץ, יש זמנים בהם צריך לשים את הכול בצד, לשכוח לרגע מהפוליטיקה ולגלות ממלכתיות ורגישות.ליבי עם משפחות הנרצחים והפצועים ובהזדמנות זו נאחל שלא תדענה עוד צער והחלמה מהירה לפצועים. משפחת צעירי הליכוד ועם ישראל כולו מחבק אתכן”.

גם אסף מגן, חבר מזכירות הליכוד מכפר סבא ומבכירי המטה של עומרי, טען כי “לא ייתכן שבאחד הימים העצובים שהיו לעם ישראל בשנים האחרונות נתעסק בפוליטיקה מפלגתית. ברצוני לחזק את המשפחות שאיבדו את יקיריהן בשמי ובשם תנועת הליכוד”.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

צעירי הליכוד במצעד זכויות האדם – גם לציוני מגיעות זכויות אדם

אריק זיו ויזר

צעירי הליכוד בנתיב ההסברה

אלי חזן

תא לביא מארח נציגים מחו”ל ביום חגה של ירושלים

אריק זיו ויזר

פגיעה באינטיליגנציה – דוידי הרמלין – טוקבק שהוקפץ

אריק זיו ויזר

המתנה של הליכוד

אלי חזן

גלילי בדרך ז’בוטינסקי

אלי חזן
דילוג לתוכן