24.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

מלכת החרות של הליכוד

כאשר מתפרסמים מדדים חברתיים, אשר בסופו של יום הורסים את המדינה, התקשורת חוגגת. כאשר מתפרסמים מדדי חרות היא מתעלמת. אין זה משנה : ח”כ שרן השכל הוכתרה בפעם השנייה כמלכת החרות של מדד החרות אשר מבטא יותר מכל את הגישה הליברלית של תנועת הליכוד

 

השכל כתבה כך בעמוד הפייסבוק שלה :

“ככל שיותר אנשים יבינו שהחופש האישי הוא גם תנאי לאושר – כך יהיה קל יותר ליישם את זה.
ככל שיותר אנשים יבינו את הקשר בין כלכלה חופשית והקטנת ההתערבות של המדינה, לבין רווחה כלכלית − כך יוטב לכולם.

וככל שיותר פוליטיקאים יבינו שהם לא יכולים להכתיב לאחרים איך לחיות את חייהם, איזה מזון לצרוך, עם מי להינשא, ועם מי להביא או לאמץ ילדים – כך תישמר יותר הדמוקרטיה הישראלית. כך נהייה באמת עם חופשי בארצנו.

כחברת כנסת מטעם הליכוד, מפלגה לאומית ליברלית אני שמחה להוביל את מדד החירות. לצערי זה רחוק מלהספיק, הדרך עוד ארוכה ורבה באתגרים וקשיים”.

 

את מדד החרות יצרה התנועה הליברלית החדשה שכתבה כך : “בדומה למדדים הקודמים, ממשיכה ח”כ Sharren Haskel שרן השכל (הליכוד) לשמור על המקום הראשון גם במהלך הכנס החולף. ח”כ Amir Ohana – אמיר אוחנה (הליכוד) ניצל את כנס הקיץ כדי לעלות למקום השני בדרוג, בעוד ח”כ בצלאל סמוטריץ’ (הבית היהודי) אשר דורג עד כה במקום השני, הידרדר במדד הנוכחי למקום השביעי בלבד. הידרדרות משמעותית נוספת נרשמה גם אצל ח”כ רועי פולקמן (כולנו) שיצא מרשימת עשרת הח”כים המובילים בעוד שח”כ אורי מקלב (יהדות התורה) רושם את הקפיצה הגדולה ביותר ומדורג במדד הנוכחי במקום העשירי.

המפלגה התורמת ביותר לערכי חופש הפרט והשוק החופשי בכנס הקיץ היא מפלגת הליכוד, כשמפלגת הבית היהודי מדורגת מיד אחריה. מפלגת ישראל ביתנו סוגרת את דירוג מפלגות הקואליציה ואת מדד המפלגות כולו סוגרת סיעת המחנה הציוני“.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אונר”א = אונרע

אביגדור הדר

סיפוח מול לחץ דמיוני

חיים פוזן

סגור את הפינה עם איציק דדוש : והפעם, גבי יחיא

איציק דדוש

הפירפריה שוב ניצחה

אריק זיו ויזר

רקוויאם לשמאל הישראלי

אלי כהן

כשקיש שובר פמיניסטיות

עינר אביב
דילוג לתוכן