27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
רשויות מקומיות

מכתב לנתניהו מאפי כהן טירת הכמל

בנימין נתניהו שלום בס”ד ערב כיפורים תשס”ט בנימין נתניהו שלום. אכן,אתה תהיה שוב ראש ממשלה.הליכוד בראשותך חוזר לשלטון בעוד חודשים אחדים ולכל היותר כשנה. זו נבואה קלה. אתה ללא ספק האדם הדגול ביותר בשטח כיום,בהתחשב בבינוניים בהם נכללים אולמרט,ליבני,מופז,ברק,אור לב,איש ש”ס(שכחתי את שמו)ואחרים. 
לולא גרשת בזמנו את בגין ומרידור,היו היום שלשה גדולים וספק אם היית הראשון שבהם.או אז לא היה הליכוד יורד ליום אחד מהנהגת המדינה. אבל זו דרכך האגוצנטרית,וצריך לחיות עם זה. אני סבור שהתנהלותך במישור המוניציפלי לקראת האחד עשר בנובמבר היא נוראה ותשמש לך “בומרנג” וחרב פיפיות קשה ונוקבת. 
נתת לאיש דל ופנקסן קטן כמו גדי אריאלי להיות לך יועץ ומקים,והוא הורס הכל. אני מניח שבקרוב יבואו חברי הכנסת (אחד עשר בינוניים)לאסוף קולות בפריימריז,ואנחנו נדבר איתם משפט.עם גדי אריאלי ירצה להיות ח”כ אנחנו “נאכל אותו בלי מלח”. עקבתי מקרוב ובאופו בלתי אמצאי אחרי המלחמה שניהל אריאלי בפריד אברהם מנהיג הליכוד בטירת כרמל.
פריד “קרע לו את התחת” בכל הערכאות. אנחנו יודעים נתניהו שאתה לא איזה דמוקרט גדול,והרודנות בחסות הדמוקרטיה אינה זרה לך,אבל אריאלי הורס אותך.הוא והועדה המצ’וקמקת עם שני המוזרים האלה מנתחבות ובית שאן. תחזור להנהיג ביבי! כשתתפכח תהיה כמו הארנב שנרדם והצב ניצח אותו. קח את סיפור טירת כרמל-פריד וטל-כמטונימיה(אתה ודאי יודע ספרות)לכל מה שקורה מצד ההנהגה בכל המישור המוניציפלי של הליכוד.
אתם תאבדו את שרידי ההרים שאתה עדיין מחזיקים. פריד הביס את טל,הביס את אריאלי והביס גם אותך(עיין פסקי הדין בביה”ד העליון ובמחוזי חיפה)והוא כל כך השתדל שאתה לא תנזק. 
תן לפריד לנצח.תפסיק להפריע לו.בוא תופיע בשבילו,אף שהופעותך בעברית בינוניות להחריד.(באנגלית אתה סופרסטאר ותסיב גם את ברק,לא אהוד,אובאמה).
תנו לפריד תקציב,תפסיקו להתעלל בו,תתגאו במנהיג ליכוד שכזה.
קח את “הבאסה בסבבה” נתניהו,שהפסדת פעם אחר פעם,עד שבעניין המוניציפלי של הליכוד אתה מזכיר את פרס הלוזר. בוא להנהיג נתניהו.ולא,זה יקרין גם על הקרב הגדול שלך.יתכן שתשליך את מכתבי לפח,כפתרון יצירתי ביותר.אני אשתדל שיקראו את מכתבי אלפים,אם לא למעלה מזה,והכל רק למען הליכוד ולמענך. אגב,בקרוב ממש יתחילו המשפטים בטירת כרמל ובחיפה תחילה לחברי הכנסת שעמדו על דם רעם. אל חשש הם יקבלו זכות שימוע.
 הייה שלום וחתימה טובה אפי כהן-נאמן הליכוד טירת כרמל.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

בן ארי – סקעת : מחזקת את המסעדה ברעננה

אריק זיו ויזר

לוד מאיצה : מרציאנו מתארגן לבחירות המוניציפליות

אלי חזן

כחלון הזדמנויות חברתי

אלי חזן

סיעת הליכוד ברעננה מבקשת להנציח את נתניהו האב בעיר

אלי חזן

במי יתמכו ליכודניקים ברעננה ?

אלי חזן

יש עתיד בליכוד עם אלעד המאירי ?

אלי חזן
דילוג לתוכן