24.1 C
תל אביב
20 באפריל 2024
ליכודניק
סקירת אתרי אקטואליה

מכתב דרישה ממנכ”ל מד”א אלי בין לחזור בו מהסרת סמלי המגן דוד מהאמבולנסים מאת: ליאור בן עזרא

ליאור בן עזרא

ליאור בן עזרא את תמכור אותנו תמורת כסף

 

 

04/01/2012

לכ’ מר אלין בין – מנכ”ל מד”א

מר זכי הלר – דובר מד”א

הנדון :דרישה לאי הסרת סמלי המגן דוד מהאמבולנסים

אדוני המנכ”ל היום (04/01/2012) דווח רישמית על כך שבכיר הצלב האדום פר סטנבק  הודה שארגון מד”א אשר תחת חסותך הביע את הסכמתו ואישורו להסרת סמלי המגן דוד מהניידות כחלק מהסכם אשר התגבש בין הנהלת ארגונך לבין הצלב האדום הבינלאומי וכשלב ראשון החלטתם לשלוח את ידכם על הניידות ביהודה ושומרון והכל כמובן תמורת הבטחה שניתנה לכם להזרמת מיליון וחצי דולר מדי שנה.

מר בין היקר,לאחר 2000 שנות גלות עמנו חידש את עצמאותו בארץ ואחד הסממנים לכך הוא תחיית סמליו הלאומיים ואין סמל אשר מזוהה יותר מכל עם עמנו מאשר המגן דוד זה דורות רבים, בכל מדינה בעולם הסמל הלאומי של אותה אומה מופיע על האמבולנסים , בעצם נכונותך להסיר את סמלינו הלאומי יצרת תקדים היסטורי ברמה עולמית בו אומה מוותרת על סמליה הלאומים ובכך מוכרת את נשמתה לשטן והכל בעבור חופן דולרים .

צעד חמור זה יפתח צוהר להמשך דרישות אנטישמיות במימדים שלא ידענו עד כה, על פי העקרון אשר הנחה אותך יהיה מן הראוי למפכ”ל המשטרה לוותר על המגן דוד שמצוי בסמל המשטרה תמורת  מיליוני דולרים שהמשטרה זקוקה להם לגיוס כח אדם ללחימה בפשיעה או כמובן כמה מיליונים טובים לצה”ל בכדי לשנות את סמל צה”ל שאף בו מצוי מגן דוד על מנת  לשפר את תנאי החיילים,על פי תפיסה והשקפה זו בה הינך דוגל  לא ירחק היום ובו נידרש גם להסרת  המגן דוד מדגל הלאום….

אדוני המנכ”ל הינך אמון על ארגון ההצלה הלאומי שלנו וחיי אדם רבים נזקפים לזכותך אך המוסר הלאומי היהודי והערכי  זקוק במקרה שלנו לטיפול נמרץ נשימתי.

המשך צעדייך אלו יובילו למחאה רחבה אשר תדיר  תורמים רבים בחו”ל כמו כן תרומות הדם ינתנו ישירות לבית החולים ולא באמצעותכם וינחיתו מהלומה קשה על אירגונך.

מן הראוי שתחזור בך מהסכם זה ותביע חרטה והתנצלות על הנזק התדמיתי החמור שגרמת למדינת ישראל ועם ישראל

 

ליאור בן עזרא



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הפגנה גדולה אמש למען שחרורו של עודה טראבין

אלי חזן

תרבות השקר של חוטובלי

אריק זיו ויזר

“לספק תקציב למוסדות הלימוד דרך הסטודנט”

אלי חזן

עכשיו בהום סנטר: מבצע לערבים בלבד

אריק זיו ויזר

חברי מרכז לכל החיים

צפו: יועץ נתניהו לשעבר נגד יועץ אחמדינג’אד

אריק זיו ויזר
דילוג לתוכן