27.1 C
תל אביב
18 באפריל 2024
ליכודניק
תמר הר פז

מכתב גלוי לביבי מאת:תמר הר פז

מיכי רצון, משה פייגלין ואהוד יתום נבחרו בבחירות חופשיות וברצון הבוחר. זכותך לחשוב על הבחירה הזו מה שאתה רוצה, אבל אתה חייב לכבד את ההחלטה, כי בסופו של דבר אתה משרת את המפלגה ולא המיפלגה אותך.

חווינו כבר פעם אחת בהתנתקות, ראש מפלגה שחשב שהוא יכול לפעול כנגד רצונם המוצהר של חברי הליכוד, מבלי להבין שבאותו הרגע הוא איבד את הלגיטימיות שלו. אל תחזור על הטעות הזו.

ועוד דבר תפטר כבר את היועצים שלך. הם היועצים הכי גרועים בהיסטוריה היהודית מאז חושי ארכי. הם יותר מדי תוצר של המערכת. יותר מדי שבויים של הקונצפט. הציבור זז ימינה הרבה יותר ממה שהיועצים שלך, משרדי הפרסום והתקשורת מוכנים להודות ואולי הם כן מוכנים להודות, אבל קל להם לחזור ולמכור לך את השבלונה שהם עובדים עבורך הכי טוב, כשהם גורמים לך להשתלח במה שהתקשורת מכנה “הימין הקיצוני”. אם הם באמת היו כאלה יועצים טובים הם כבר מזמן היו אומרים לך שהדבר הכי טוב שמפלגה יכולה לעשות כדי לאבד מנדטים, זה מאבקים פנימיים. זה מה שגמר את מפלגת הגמלאים וזה גם מה שגמר את העבודה. הליכוד עלה בסקרים בגלל ששידר אמינות, בגלל ששידר הרמוניה, בגלל ששידר שהוא דבק בדרך שלו גם כשהיא סותרת את הטרנד של הרגע. הדברים האלה , הם הנכסים הכי יקרים של הליכוד והוא עלול לאבד אותם עכשיו.

אל תקשיב גם לתיקשורת. אם צריך תזרוק את הטלוויזיה מהבית. כי הם משתמשים בך, הם קולטים את הרגישות שלך למה שהם אומרים ואת הצורך שלך לקבל את הגושפנקה שלהם, אחרי כ”כ הרבה שנים שהם השתלחו בך. אל תדאג, הם לא התחילו לאהוב אותך פתאום. דקה אחרי שתיתן להם מה שהם רוצים הם יפנו לך את הגב, ויתחילו לעשות לך, מה שעכשיו הם עושים למיכי ולאהוד ולפייגלין.

הציבור לא יחשוב שאתה חלש אם תחזיר אותם למקומות שלהם. הוא יראה בך מנהיג שהחליט להעדיף שלום בית על פני חשבונות פנימיים ויעריך אותך על זה.

ובכל מקרה מה שלא תעשה אל תפגע במיכי ובאהוד, הם אנשים טובים, הם אנשים ראויים, הם בליכוד לא מאתמול ומאחוריהם שנים של עשייה ציבורית ופוליטית. הם האנשים שעמדו מאחורייך וגיבו אותך כשעמדת מול שרון והם האנשים שבזכותם אתה איפה שאתה עכשיו, הם ולא כל ה”כוכבים” שהבאת ומה שיותר חשוב הם ביחד עם פייגלין , האנשים שאנחנו בחרנו ואנחנו רוצים לראות ברשימה. אין מה לעשות זו הכפילות של הדמוקרטיה. לא תמיד היא מצליחה לרצות את כולם, אבל תמיד היא דמוקרטיה.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

הדלת המסתובבת של צחי הנגבי

אלי חזן

תמר הר פז: לאן הלכו כולם?

אריק זיו ויזר

קין והבל– קץ התמימות /מאת:תמר הר פז

אריק זיו ויזר

השתיקה התמוהה של ארגוני הנשים…

אלי חזן

סליחה מיחיאל חזן /מאת:תמר הר-פז.

אריק זיו ויזר

להעלות את גיל הפרישה לנשים

אלי חזן
דילוג לתוכן