22.1 C
תל אביב
29 במרץ 2024
ליכודניק
ממשלה

מכתב בענייניו של האזרח הישראלי השבוי במצרים נשלח לרה"מ

ישראלים אכפתיניקים במכתב לרה"מ לגבי שבוי שאסור לשכוח

לכבוד

ה"ה

רוה"מ מר ביבי נתניהו

ופורום השביעייה

הנדון: שחרורו של עודה סלימן טרבין מהכלא המיצרי

 

האזרח עודה סלימן תראבין  נעלם בסיני בשנת 1999. רק בשנת 2004 נודע למדינה ולהוריו כי הוא כלוא בכלא המצרי באשמת ריגול. איש מעולם לא ראה את כתב האישום שלו.השלטונות  המצרים לא הציגו  כל תיעוד להליכי משפט.  עורכי דין מישראל שניסו לערער בעבור עודה, לא הצליחו למצוא פרקליט מצרי שיאות לקבל על עצמו את ייצוגו של אזרח ישראלי הכלוא באשמת ריגול.

בני משפחתו של עודה, רועי צאן בדואים מהדרום, התקשו ליצור איתו קשר במשך זמן רב. כל העת נמנעו מלחץ תקשורתי מתוך אמונה שמדינת ישראל תדאג להחזיר את בנם.למעלה  מעשור חלף מאז,שלוש  ממשלות בישראל כבר הספיקו לכהן ועודה עדיין בכלא.

בתקופה הזו, הספיקה ישראל להגיע להסדר עם מצרים לגבי השמירה על גבול עזה, להפוך אותה למתווכת בעסקת שליט,לשותף מרכזי במשא ומתן עם הרשות הפלשתינאית  ולתרום, בכל דרך אפשרית להצגתה של מדינה שמחזיקה בן אדם בכלא, 10 שנים ללא משפט, כמדינה והשפויה בעולם הערבי. ובעלת ברית של מדינת ישראל.

לאחרונה נעתר ראש הממשלה לבקשת נשיא מצרים לשחרר אסירים פלשתינאים כחלק מחבילת מחוות בונות אמון. השחרור הזה חייב להיות מותנה בשחרורו של עודה. מחוות צריכות להיות עניין הדדי. במיוחד היום כשמצרים זקוקה לישראל.

צעד כזה גם יחזק את הדימוי של מדינת ישראל ויעביר מסר בונה לאוכלוסיית בני המיעוטים בארץ .

בבואכם לדון בתנאי שחרור האסירים הפלסטינאים, אנא זכרו, נפלה בידכם ההזדמנות להביא לשחרורו של עודה ולשים קץ לסאגה הנמשכת של אדם כלוא ללא משפט, שיתכן שזו התקווה היחידה שלו לחזור הביתה.

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

אדלשטיין נלחם כנגד מכת ברק

אלי חזן

ראש הממשלה לא נכנע ללחץ האמריקאי

אריק זיו ויזר

"אנחנו נעמוד על זכותה של ישראל להגנה עצמית במלוא היקפה"

אריק זיו ויזר

שר האוצר בפגיעה מדוייקת במערכת רפאים

אריק זיו ויזר

אדלשטיין נלחם בגורמים אנטי ישראליים בפייסבוק

אריק זיו ויזר

ראש הממשלה עם קבוצה אלופה מהצפון

אלי חזן
דילוג לתוכן