19.1 C
תל אביב
19 באפריל 2024
ליכודניק
באנר ראשי בארץ

מכונת התקשורת האנגלוסאקסית של הליכוד

מה שפול ווינר, חבר ליכוד אנגלו סאקסי מכפר סבא, יצר בפייסבוק זה סוג של עמוד המונים שבו כל סרטון ותמונות שהוא מעלה הקשור לנבחרי הליכוד מגיע לאלפי צפיות ואף מעבר לכך. המספרים, כמו שעיניכם יכולים לראות, מדברים בעד עצמם. לייק כבר עשיתם לעמוד ?

 

כמעט 22 אלף לייקים בזמן קצר. העמוד הקרוי Likud Anglo Division שמנוהל על ידי פול ווינר וצוותו כל כך אטרקטיבי לקהילה האנגלוסאקסית בישראל ומחוצה לה שכל סרטון שהם מעלים בו, גם מדובר בנבחרי ליכוד לא כל כך ידועים, זוכה לאין ספור צפיות.

פול עלה לפני שנים מארצות הברית והוא פעיל ליכוד מכפר סבא שבסך הכל מנסה להשפיע לטובה על איכות חייהם של העולים החדשים. הוא מאוד מאמין בערכי הליכוד וסבור שיש לקרב בין הליכוד לבין הקהילה דוברת האנגלית.

עד עתה הופיעו אצלו יולי אדלשטיין, ישראל כץ, כמובן ראש הממשלה בנימין נתניהו, שרן השכל, אורן חזן ואפילו אלי חזן, מנהל אגף קשרי חוץ של הליכוד שהתראיין בראיון חשוב לרשת טלוויזיה שמגיעה למיליוני אוונגליסטים בארצות הברית ומחוצה לה.

 

רוצים לראות את המספרים ?

לחצו על הקישור הבא https://www.facebook.com/LikudAngloDivision/

 



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

עמותה חדשה תפעל לעודד גיוס נוצרים לצה”ל ולשרות לאומי

עינר אביב

אלוהים, שמור אותי מידידי, עם שונאי אסתדר בעצמי!!

אריק זיו ויזר

האם ניתן להבטיח את שלטון הימין ? שאלה ובצידה הצעה…

שמוליק חרמש

פרשיות השבוע אחרי מות- קדושים

אלי כהן

השר אלי כהן נגד בני גנץ: הורה מחדש להרוס את בית המחבל שהרג את החייל עמית בן יגאל ז”ל

דניאל נחמיה

עונת הכבשים

מנדי ספדי
דילוג לתוכן