13.1 C
תל אביב
19 במרץ 2024
ליכודניק
יומן פוליטי

מי שלא רצה אותו מפכ"ל יקבל אותו שר המשטרה

השקר של ליברמן
אז נתחיל בליל האיחוד של הליכוד עם ישראל ביתנו, איחוד בו ליברמן קיבל שליש מהרשימה המשותפת לבחירות ב 2013. בין היתר, היה מדובר על איחוד המפלגות. היו שלושה חלונות לביצוע האיחוד : לפני הבחירות, מיד לאחר הבחירות וערב הבחירות המוניצפליות. בליכוד היו רבים שציפו שאיחוד עם ליברמן במוניצפלי יביא תוצאה טובה. אך ליברמן תאב הכוח לא רצה איחוד מלא עם הליכוד. ליברמן רצה כוח בלי באמת להיות שותף. עוד לפני הבחירות של 2013 ליברמן מודיע כי האיחוד הוא רק לבחירות.
זה מה שכתב יוסי ורטר בהארץ ב – : 6.1.2013
"מי שחשב שהרשימה המשותפת לליכוד ולישראל ביתנו תישאר מאוחדת גם לאחר הבחירות, ב-22 בחודש זה, טעה. האיחוד בין הליכוד בראשות בנימין נתניהו לישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן, שעליו הכריזו שני האישים לפני כחמישה שבועות, אמור להסתיים מיד לאחר הבחירות. שתי הסיעות לא יישארו יחד. הן ייפרדו כל אחת לדרכה, לא יישבו יחד ולא יפעלו יחד. כל אחת מהן תישאר שברשותה מספר המנדטים שיפלו בחלקה בבחירות, על פי עיקרון ה"ריצ'רץ'" שסוכם ביניהן מראש.
יו"ר ישראל ביתנו, ומספר 2 ברשימה המשותפת, אביגדור ליברמן, אישר זאת אמש בתשובה לשאלת "הארץ". ליברמן מסר באמצעות דובר ישראל ביתנו כי האיחוד הוא רק עד לבחירות. אולם במסמך ההסכם בין שתי הסיעות, ערב סגירת רשימות המתמודדים, נכתב כי מעמדו הסופי של האיחוד בין שתי הרשימות יוכרע עד חודש לאחר הבחירות. מסתבר שליברמן לא מחכה, הוא כבר הכריע".
ליברמן רצה ללכת עם הליכוד ולהרגיש בלי ולכן לא היה איחוד. עוד באותה תקופה הוא דאג להדליף לתקשורת כי הוא מתכנן לבצע מפקד גדול בליכוד, אך גם זה לא צלח. בבחירות המוניציפאליות של 2013 ליברמן הלך עצמאית והיכה בכמה מקומות את נציגי הליכוד. כך היה בטבריה וכך היה בירושלים, בדימונה, בערד ובעוד מספר מקומות.
צריך לזכור כי ההבטחה בבחירות 2013 הייתה ל – 47 מנדטים. במערכת הבחירות היה מטה משותף בראשותו של גדעון סער אך התוצאה הייתה כשלון. הליכוד ביחד עם ישראל ביתנו קיבלו 31 מנדטים.
המרוויח הגדול היה ליברמן .
המתח בין הליכוד – נתניהו לליברמן היה כל הזמן וכאשר פרצה פרשת ישראל ביתנו מקורבים לליברמן טענו כי נתניהו דאג לחקירה. מאז, ליברמן מחכה בפינה לנתניהו. כבר בבחירות הקודמות כאשר הליכוד הרכיב ממשלה ליברמן נשאר בחוץ כאשר הוא ממתין לנפילת ממשלת 61. כאשר הוא ראה שיש מגעים עם העבודה ליברמן הצטרף לממשלה.
אך גם זה היה בהמתנה לעיתוי שהוא יעזוב. ליברמן חיכה לפרישה מהממשלה לסיבוב השני בבחירות לראשות העיר ירושלים, שם היה מקורבו משה ליאון צריך את החרדים, ולכן אם היה פורש לפני הוא היה מסכן את בחירתו של אותו ליאון. ולכן מיד אחרי הבחירות ליברמן הודיע על פרישה מהקואליציה.
וכך בבחירות האחרונות כאשר היה ברור שהמנדט ה – 61 תלוי בו, ליברמן הלך על הראש של נתניהו, בתואנה שנתניהו נכנע לחרדים, כאשר ליברמן הוא היה השותף הכי קומבינטור לחרדים.
ולכן כאשר עכשיו מספרים כי נתניהו לא רצה את האיחוד עם ליברמן, אז ברור כי הכול שקר. נתניהו היה מוכן לשלם כולל איחוד עם ליברמן, ואם זה היה תלוי בהקמת ממשלה הליכוד היה תומך בהחלטה.
הכול מתחיל בסיפור שליברמן השונא את נתניהו ברמה האישית והמחשבה הנטועה בו כי נתניהו תפר לו את תיק ישראל ביתנו.
ליברמן: בטוח בחפות חברינו, "כוחות עלומים" פוגעים בישראל ביתנו
יו"ר ישראל ביתנו בהצהרה ראשונה שלו לגבי פרשת השחיתות שבה נחקרים חברים במפלגתו, בהם סגנית השר קירשנבאום והשר לשעבר מיסז'ניקוב: "בכל מערכת בחירות גורמים עלומים פוגעים בזכותנו להתמודדות הוגנת. דוחה את הניסיון להכתים את ישראל ביתנו כולה"
מורן אזולאי פורסם: 26.12.14

המחשבה הזויה כמו האיש , אבל אין מה לעשות.
גל הירש
השבוע פורסם כי גל הירש זכאי. כזכור, כאשר הודיע השר גלעד ארדן על מינוי גל הירש לתפקיד המפכ"ל מיד פרצה חקירה כנגדו. החקירה, שהייתה צריכה להיגמר תוך יממה, הפכה להיות חקירה עם חפירה לעומק כולל חקירה מעבר לגבולות המדינה. ככל שחפרו החוקרים והפרקליטות היה ברור כי אין כלום. אך היה ברור כי אי אפשר להוציא הודעה על זיכוי מידי. הפחד היה כי תקום ועדת חקירה ולכן משכו ומשכו את החקירה.
רק כאשר הבינו בפרקליטות כי גל הירש לא מתכונן לוותר כולל עתירה לבג"ץ הם נכנעו והוציאו הודעה. גם העיתוי הוא לא מיקרי, כעת אין מפכ"ל ואנחנו נמצאים בתקופה של ממשלת מעבר, ולכן הסיכוי ששר ביטחון הפנים יקים ועדת חקירה הוא קטן מאוד. ולכן יצא העיתוי של ההודעה.
נתניהו צריך להודיע עכשיו כי השר לביטחון הפנים הבא הוא גל הירש.



אתר "ליכודניק" הינו אתר לסיקור פוליטי. האתר עושה את כל המאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים. אולם, בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמןלפנות להנהלת האתר

אולי גם זה יעניין אותך

היהפוך נשיא שחור עורו

אריק זיו ויזר

הפרמיטיבים והקרן החדשה

אריק זיו ויזר

נתניהו היה נכשל כמו אובמה

אריק זיו ויזר

טנגו לשלום של ביבי וציפי

אריק זיו ויזר

נתניהו רוצה ליכוד אחר

אריק זיו ויזר

בנט עושה שרירים על נתניהו

דילוג לתוכן